https://thales.wd3.myworkdayjobs.com/Careers/job/Warszawa/Asystentka-Biura--Office-Assistant-_R0126791
Asystentka Biura
Szczegóły
Oferta ważna doPracodawca
Oferujemy:
- Przyjazną atmosferę i kontakt z międzynarodowym środowiskiem pracy,
- Pakiet dodatkowych benefitów,
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego.
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie CV tutaj: https://thales.wd3.myworkdayjobs.com/Careers/job/Warszawa/Asystentka-Biura--Office-Assistant-_R0126791
Prosimy o dołączenie do dokumentów rekrutacyjnych poniższej klauzuli zgody, w przypadku uczestnictwa wyłącznie w obecnej rekrutacji, przeprowadzanej przez Spółkę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych umieszczonych w moich dokumentach aplikacyjnych ponad wymagane Kodeksem pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami
Wymagania
- Wykształcenie min średnie
- Bardzo dobra znajomość Pakietu MS Office
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (w mowie i piśmie)
- Doskonała organizacja pracy własnej (zadaniowość, planowanie, zarządzanie swoim czasem oraz pracą)
- Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole
- Sumienność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
Zadania
- Obsługa procesu obiegu dokumentów i prowadzenie rejestrów związanych z obiegiem dokumentów
- Nadzorowanie obiegu oraz archiwizacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- Wsparcie organizacyjne wyjazdów służbowych pracowników spółki oraz wizyt osób z jednostek zagranicznych (w tym: rezerwacje hoteli oraz biletów lotniczych)
- Zamawianie zaopatrzenia biurowego, Pomoc w zakresie organizacji spotkań służbowych, spotkań okolicznościowych, targów branżowych
- Przygotowywanie projektów pism, dokumentów, prezentacji i raportów zgodnie z zapotrzebowaniem
- Wprowadzanie i opisywanie faktur w systemie JIRA w zakresie uzgodnionym z Przełożonym
- Pełnienie okresowych zastępstw w Sekretariacie Zarządu, Współpraca z pozostałymi działami w Spółce oraz z jednostkami organizacyjnymi Grupy Thales
- Wykonywanie innych zadań związanych z obsługą administracyjną Biura lub zleconych przez Przełożonego