Numer referencyjny
Hortex Sp. z o.o.
Hortex Sp. z o.o.
Praktykant w Dziale Marketingu (Rekrutacja on-line)
Szczegóły
Oferta ważna do2021-04-30
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Marketing/Promocja/PR
Rodzaj umowy/współpracy
Praktyka
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Nie określono
Kontakt
Opiekun Monika Maćkiewicz
Adres e-mail
m.mackiewicz@hortex.pl
Telefon
506003686
Plik załącznika
Pracodawca
Monika Maćkiewicz
Opis
Grupa Hortex to lider w kategorii mrożonych warzyw i owoców w Polsce oraz słynny producent lubianych od pokoleń soków, nektarów i napojów.
Słyniemy z naturalnego asortymentu, wytwarzanego z najlepszych, starannie wyselekcjonowanych warzyw i owoców. Robimy wszystko, aby codzienne odżywianie było łatwe, pyszne i wygodne.
Hortex sp. z o.o. i Polski Ogród sp. z o.o. zatrudniają ok. 1200 Pracowników, a w sezonie jeszcze więcej. W ofercie mamy dostępne również produkty dla dzieci, m.in. sok "Leon" z uwielbianym przez najmłodszych lwem. Hortex to wyjątkowy smak, który rodzi się z pasji. Zacznij tworzyć go razem z Nam. Dowiedz się więcej na www.hortex.pl
- Zdobycie zróżnicowanego doświadczenia zawodowego, oraz zderzenia teorii z praktyką pod okiem doświadczonego Zespołu/Mentora
- Pracę w otwartym, pozytywnym Team'ie oraz możliwość wpółtworzenia ciekawych projektów
Wymagania
- Wykształcenie wyższe lub status studenta na kierunkach: zarządzanie, finanse, marketing, ekonomia,
- Zdolności organizacyjne, doskonała organizacja czasu pracy
- Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office) swoboda w korzystaniu z internetu i nowych technologii,
- Umiejętność analitycznego i syntetycznego myślenia
- Sumienność i odpowiedzialność, kreatywne podejście.
- Umiejętność jasnego komunikowania się i poszukiwania informacji
- Bardzo dobra obsługa komputera w tym MS Excel, MS PowerPoint, MS Word
Zadania
- Przygotowywanie danych i analiz w procesie zamknięcia miesiąca
- Wsparcie w procesie planowania i rozliczania kampanii marketingowych
- Przygotowywanie kalkulacji biznesowych dotyczących wprowadzenia nowych produktów oraz dedykowanych ofert dla klientów
- Analiza rentowności klientów i produktów
- Rozwój narzędzi w zakresie raportowania i tworzenia analiz
Oferta utraciła ważność.