Numer referencyjny
Hortex Sp. z o.o.

Praktykant w Dziale Marketingu (Rekrutacja on-line)

Szczegóły

Oferta ważna do
2021-04-30
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Marketing/Promocja/PR
Rodzaj umowy/współpracy
Praktyka
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Nie określono

Kontakt

Opiekun
Monika Maćkiewicz
Adres e-mail
m.mackiewicz@hortex.pl
Telefon
506003686

Plik załącznika

Pracodawca

Monika Maćkiewicz
Opis Grupa Hortex to lider w kategorii mrożonych warzyw i owoców w Polsce oraz słynny producent lubianych od pokoleń soków, nektarów i napojów. Słyniemy z naturalnego asortymentu, wytwarzanego z najlepszych, starannie wyselekcjonowanych warzyw i owoców. Robimy wszystko, aby codzienne odżywianie było łatwe, pyszne i wygodne. Hortex sp. z o.o. i Polski Ogród sp. z o.o. zatrudniają ok. 1200 Pracowników, a w sezonie jeszcze więcej. W ofercie mamy dostępne również produkty dla dzieci, m.in. sok "Leon" z uwielbianym przez najmłodszych lwem. Hortex to wyjątkowy smak, który rodzi się z pasji. Zacznij tworzyć go razem z Nam. Dowiedz się więcej na www.hortex.pl
  • Zdobycie zróżnicowanego doświadczenia zawodowego, oraz zderzenia teorii z praktyką pod okiem doświadczonego Zespołu/Mentora
  • Pracę w otwartym, pozytywnym Team'ie oraz możliwość wpółtworzenia ciekawych projektów

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe lub status studenta na kierunkach: zarządzanie, finanse, marketing, ekonomia,
  • Zdolności organizacyjne, doskonała organizacja czasu pracy
  • Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office) swoboda w korzystaniu z internetu i nowych technologii,
  • Umiejętność analitycznego i syntetycznego myślenia
  • Sumienność i odpowiedzialność, kreatywne podejście.
  • Umiejętność jasnego komunikowania się i poszukiwania informacji
  • Bardzo dobra obsługa komputera w tym MS Excel, MS PowerPoint, MS Word

Zadania

  • Przygotowywanie danych i analiz w procesie zamknięcia miesiąca
  • Wsparcie w procesie planowania i rozliczania kampanii marketingowych
  • Przygotowywanie kalkulacji biznesowych dotyczących wprowadzenia nowych produktów oraz dedykowanych ofert dla klientów
  • Analiza rentowności klientów i produktów
  • Rozwój narzędzi w zakresie raportowania i tworzenia analiz
Oferta utraciła ważność.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.