Numer referencyjny
110555/2021
110555/2021
Specjalista ds. rozliczeń z kontrahentami
Szczegóły
Oferta ważna do2021-04-30
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Finanse i księgowość
Rodzaj umowy/współpracy
Płatny staż
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Nie określono
Pracodawca
YESTERSEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
yestersen to największy w Polsce marketplace oferujący unikatowe meble i dodatki wiodących marek wnętrzarskich, sklepów vintage i antykwariatów. Działamy od 2015 r., prowadzimy sprzedaż online i stacjonarną. Zaufało nam już ponad 15 tys. estetów, którzy znaleźli w naszym katalogu dziesiątki tysięcy wyjątkowych przedmiotów do swoich wnętrz.
Twoje zadania będą wymagały ścisłej współpracy z zespołami operacji, produktowym i e-commerce. Twoim zadaniem będzie sprawdzanie faktur otrzymywanych od kontrahentów pod względem zgodności zafakturowanego towaru z naszym zamówieniem oraz poprawności kwot oraz ilości towaru wskazanych na fakturze. Ponadto istotnym elementem Twojej pracy będzie rejestrowanie faktur w naszym wewnętrznym systemie rozliczeń. Twoją misją będzie usprawnienie systemu rozliczeń z naszymi kontrahentami oraz dbanie o to, aby ten był na bieżąco aktualizowany.
Wymagania
- Podstawowa wiedza z zakresu księgowości lub finansów, która pozwoli na weryfikację poprawności faktur pod względem formalnym;
- Doświadczenie w pracy z dokumentami - weryfikowaniu ich poprawności formalnej, sprawdzaniu dokumentacji pod kątem wewnętrznych wymagań oraz wprowadzaniu ich do wewnętrznych systemów ewidencji;
- Doświadczenie (również staż, praktyki) w obszarze rozliczeń z kontrahentami będzie dodatkowym atutem
- Skrupulatność i dbałość o szczegóły
- Potrafisz skutecznie pracować w zespole;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym umożliwiająca swobodną wymianę wiadomości z zagranicznymi kontrahentami.
Zadania
- Weryfikacja faktur od dostawców pod względem poprawności zafakturowanego towaru, jego ilości i ceny, a także ich zgodności z zamówieniem złożonym przez zespół Fulfillment;; ;
- Współpraca z zespołem operacji, e-commerce oraz produktowym w celu wyjaśnienia niezgodności na fakturach;
- Współpraca z naszymi kontrahentami w celu wyjaśnienia niezgodności na fakturach
- Dbanie o to, aby faktury od kontrahentów spływały do nas terminowo
- Ewidencjonowanie faktur
Oferta utraciła ważność.