Numer referencyjny
110345/2020
110345/2020
Junior / Stażysta Marketing Manager
Szczegóły
Oferta ważna do2020-12-24
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
Rodzaj umowy/współpracy
Płatny staż
Region
woj. dolnośląskie
Miasto
Wrocław
Preferowane kierunki
Nie określono
Pracodawca
Pracodawca nie udostępnił wizytówki
Star House Games to studio projektujące gry karciane, planszowe i już niedługo w wersji digital. Zadebiutowaliśmy w 2009 roku w Polsce grą dla par, która do dziś jest bestsellerem w swojej klasie. Star House Games ściśle współpracuje z jednym z największych na polskim rynku wydawnictw gier oraz wydawnictwami zagranicznymi.
Obecnie w studiu powstają nowe tytuły, jak i trwają prace nad ekspansją zagraniczną i marketingiem marek. Co za tym idzie, nasz kreatywny zespół poszukuje osoby na stanowisko Junior / Stażysta Marketing Manager.
Kreatywność w Star House Games to nieskończone możliwości, dlatego jeśli chcesz z nami je odkrywać, zapoznaj się z wymaganiami i wyślij swoje CV.
Opis stanowiska
- przygotowywanie treści reklamowych, informacyjnych oraz komunikacji skierowanej do mediów społecznościowych,
- tworzeniu kampanii wizerunkowych w mediach społecznościowych na każdym etapie (planowanie, wdrażanie, analiza, raportowanie),
- udział w przygotowaniu oraz przeprowadzeniu kampani Kickstarter,
- tworzenie treści online, jak również dla marketingu tradycyjnego,
- projektowanie innowacyjnych programów promocyjnych,
- realizacja zadania samodzielnie lub we współpracy z zespołem, zależnie od stopnia skomplikowania projektu,
- nawiązywanie kontaktu z mediami polskimi oraz zagranicznymi w celu promocji produktów.
Idealny kandydat
- znajomość rynku social mediów, podążanie za trendami,
- znajomość narzędzi wspierających kampanie, np.: Google Analytics, Google Adwords, Facebook Ads, Brand24, SoTrender, etc.,
- samodzielność w działaniu i organizacji pracy,
- zdolność pracy wielozadaniowej,
- umiejętność przygotowania oraz wdrożenia strategii promocji produktu oraz marki,
- umiejętność pracy samodzielnie jak i w zespole,
- dobra znajomość języka angielskiego,
- wiedza na temat branży gamingowe będzie dużym atutem.
Oferujemy
- możliwość rozwoju w młodej, dynamicznej i skoncentrowanej na celach organizacji wdrażającej autorskie gry na rynek,
- udział w ciekawych projektach gier,
- możliwość rozwijania się także jako copywriter,
- możliwości rozwoju zawodowego oraz podnoszenia swoich kwalifikacji,
- częściowo pracę zdalną,
- parking samochodowy i rowerowy.
Wymagania
- znajomość rynku social mediów, podążanie za trendami, znajomość narzędzi wspierających kampanie, np.: Google Analytics, Google Adwords, Facebook Ads, Brand24, SoTrender, etc.
Zadania
- Możliwość rozwoju w młodej, dynamicznej i skoncentrowanej na celach organizacji wdrażającej autorskie gry na rynek, udział w ciekawych projektach gier
Oferta utraciła ważność.