Numer referencyjny
110345/2020

Junior / Stażysta Marketing Manager

Szczegóły

Oferta ważna do
2020-12-24
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
Rodzaj umowy/współpracy
Płatny staż
Region
woj. dolnośląskie
Miasto
Wrocław
Preferowane kierunki
Nie określono

Pracodawca

Pracodawca nie udostępnił wizytówki

Star House Games to studio projektujące gry karciane, planszowe i już niedługo w wersji digital. Zadebiutowaliśmy w 2009 roku w Polsce grą dla par, która do dziś jest bestsellerem w swojej klasie. Star House Games ściśle współpracuje z jednym z największych na polskim rynku wydawnictw gier oraz wydawnictwami zagranicznymi.

Obecnie w studiu powstają nowe tytuły, jak i trwają prace nad ekspansją zagraniczną i marketingiem marek. Co za tym idzie, nasz kreatywny zespół poszukuje osoby na stanowisko Junior / Stażysta Marketing Manager.

Kreatywność w Star House Games to nieskończone możliwości, dlatego jeśli chcesz z nami je odkrywać, zapoznaj się z wymaganiami i wyślij swoje CV.


Opis stanowiska

  • przygotowywanie treści reklamowych, informacyjnych oraz komunikacji skierowanej do mediów społecznościowych,
  • tworzeniu kampanii wizerunkowych w mediach społecznościowych na każdym etapie (planowanie, wdrażanie, analiza, raportowanie),
  • udział w przygotowaniu oraz przeprowadzeniu kampani Kickstarter,
  • tworzenie treści online, jak również dla marketingu tradycyjnego,
  • projektowanie innowacyjnych programów promocyjnych,
  • realizacja zadania samodzielnie lub we współpracy z zespołem, zależnie od stopnia skomplikowania projektu,
  • nawiązywanie kontaktu z mediami polskimi oraz zagranicznymi w celu promocji produktów.

Idealny kandydat

  • znajomość rynku social mediów, podążanie za trendami,
  • znajomość narzędzi wspierających kampanie, np.: Google Analytics, Google Adwords, Facebook Ads, Brand24, SoTrender, etc.,
  • samodzielność w działaniu i organizacji pracy,
  • zdolność pracy wielozadaniowej,
  • umiejętność przygotowania oraz wdrożenia strategii promocji produktu oraz marki,
  • umiejętność pracy samodzielnie jak i w zespole,
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • wiedza na temat branży gamingowe będzie dużym atutem.

Oferujemy

  • możliwość rozwoju w młodej, dynamicznej i skoncentrowanej na celach organizacji wdrażającej autorskie gry na rynek,
  • udział w ciekawych projektach gier,
  • możliwość rozwijania się także jako copywriter,
  • możliwości rozwoju zawodowego oraz podnoszenia swoich kwalifikacji,
  • częściowo pracę zdalną,
  • parking samochodowy i rowerowy.

Wymagania

  • znajomość rynku social mediów, podążanie za trendami, znajomość narzędzi wspierających kampanie, np.: Google Analytics, Google Adwords, Facebook Ads, Brand24, SoTrender, etc.

Zadania

  • Możliwość rozwoju w młodej, dynamicznej i skoncentrowanej na celach organizacji wdrażającej autorskie gry na rynek, udział w ciekawych projektach gier
Oferta utraciła ważność.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.