Numer referencyjny
EA/01/2020

Customer Service Associate with German

Szczegóły

Oferta ważna do
2020-08-21
Wysokość wynagrodzenia
4000-4800
Branża
Call center/Obsługa klienta
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
inne
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Nie określono

Kontakt

Opiekun
Edyta Anek
Adres e-mail
Edyta.anek@manpower.pl
Telefon
696078560

Pracodawca

ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 44 agencje i jest obecny w 26 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower®oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement. ManpowerGroup dba o najwyższe standardy świadczonych usług. Firma jest członkiem-założycielem Polskiego Forum HR (wcześniej Związek Agencji Pracy Tymczasowej), którego priorytetem jest gwarancja jakości i etyki działania agencji zatrudnienia. ManpowerGroup współpracuje z organizacjami, które wpływają na rozwój biznesu: Polską Agencją Informacji i Inwestycji Zagranicznych, Amerykańską Izbą Handlową i Francuską Izbą Przemysłowo-Handlową. Więcej informacji na: www.manpowergroup.pl

Do naszego wirtualnego działu obsługi klienta poszukujemy zmotywowanych członków zespołu, którzy będą odpowiedzialni za zdalne rozwiązywanie różnorodnych problemów klientów oraz edukowanie ich w zakresie samodzielnej obsługi naszej strony internetowej


Obowiązki:

Jako pracownik działu obsługi klienta będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych klientów, odpowiadając na ich zapytania telefonicznie, mailowo i poprzez chat. Na tym stanowisku będziesz również odpowiedzialna/odpowiedzialny za budowanie pozytywnych relacji z klientami.

Przed rozpoczęciem pracy zapewniamy niezbędne narzędzia pracy oraz szeroki pakiet szkoleń.


Wymagania:

  • Biegła pisemna oraz ustna znajomość języka niemieckiego oraz polskiego
  • Komunikatywna znajomość j. angielskiego
  • Dostępność do pracy na pełen etat (ok. 8h dziennie) w elastycznym systemie zmianowym (od poniedziałku do niedzieli pomiędzy 6.00 a 24.00)
  • Miejsce zamieszkania/pracy na terytorium Polski 
  • Znajomość obsługi komputera (w tym pakietu MS Office)
  • Wysoka kultura osobista i umiejętności interpersonalne
  • Doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta i / lub mediach społecznościowych (mile widziane)


Oferujemy:

  • Elastyczny grafik pracy i możliwość pracy na cały etat zdalnie z domu pracownika
  • Umowę o pracę
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Ubezpieczenie na życie
  • Pakiety sportowe (MultiSport)


Aplikuj: edyta.anek@manpower.pl

Wymagania

  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego

Zadania

  • obsługa klientów w języku niemieckim
Oferta utraciła ważność.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.