Numer referencyjny
EA/01/2020
EA/01/2020
Customer Service Associate with German
Szczegóły
Oferta ważna do2020-08-21
Wysokość wynagrodzenia
4000-4800
Branża
Call center/Obsługa klienta
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
inne
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Nie określono
Kontakt
Opiekun Edyta Anek
Adres e-mail
Edyta.anek@manpower.pl
Telefon
696078560
Pracodawca
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 44 agencje i jest obecny w 26 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower®oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement. ManpowerGroup dba o najwyższe standardy świadczonych usług. Firma jest członkiem-założycielem Polskiego Forum HR (wcześniej Związek Agencji Pracy Tymczasowej), którego priorytetem jest gwarancja jakości i etyki działania agencji zatrudnienia. ManpowerGroup współpracuje z organizacjami, które wpływają na rozwój biznesu: Polską Agencją Informacji i Inwestycji Zagranicznych, Amerykańską Izbą Handlową i Francuską Izbą Przemysłowo-Handlową.
Więcej informacji na:
www.manpowergroup.pl
Do naszego wirtualnego działu obsługi klienta poszukujemy zmotywowanych członków zespołu, którzy będą odpowiedzialni za zdalne rozwiązywanie różnorodnych problemów klientów oraz edukowanie ich w zakresie samodzielnej obsługi naszej strony internetowej
Obowiązki:
Jako pracownik działu obsługi klienta będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych klientów, odpowiadając na ich zapytania telefonicznie, mailowo i poprzez chat. Na tym stanowisku będziesz również odpowiedzialna/odpowiedzialny za budowanie pozytywnych relacji z klientami.
Przed rozpoczęciem pracy zapewniamy niezbędne narzędzia pracy oraz szeroki pakiet szkoleń.
Wymagania:
- Biegła pisemna oraz ustna znajomość języka niemieckiego oraz polskiego
- Komunikatywna znajomość j. angielskiego
- Dostępność do pracy na pełen etat (ok. 8h dziennie) w elastycznym systemie zmianowym (od poniedziałku do niedzieli pomiędzy 6.00 a 24.00)
- Miejsce zamieszkania/pracy na terytorium Polski
- Znajomość obsługi komputera (w tym pakietu MS Office)
- Wysoka kultura osobista i umiejętności interpersonalne
- Doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta i / lub mediach społecznościowych (mile widziane)
Oferujemy:
- Elastyczny grafik pracy i możliwość pracy na cały etat zdalnie z domu pracownika
- Umowę o pracę
- Prywatną opiekę medyczną
- Ubezpieczenie na życie
- Pakiety sportowe (MultiSport)
Aplikuj: edyta.anek@manpower.pl
Wymagania
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
Zadania
- obsługa klientów w języku niemieckim
Oferta utraciła ważność.