Numer referencyjny
110213/2020
110213/2020
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Szczegóły
Oferta ważna do2020-09-23
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Call center/Obsługa klienta
Rodzaj umowy/współpracy
Zlecenie
Region
woj. dolnośląskie
Miasto
Wrocław
Preferowane kierunki
Nie określono
Pracodawca
Call Center Inter Galactica Sp. z o.o.
CCIG to wyjątkowa organizacja w branży Call i Contact Center, tworzona przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej wielokanałowej komunikacji biznesu z kluczowymi Klientem - zarówno B2C, jak i B2B.
Oferujemy dla Ciebie:
- atrakcyjną stawkę godzinową i premie za realizowane zadania,
- pracę od poniedziałku do piątku z możliwością dostosowania grafiku,
- profesjonalny pakiet wdrożeniowy przed rozpoczęciem współpracy,
- wsparcie doświadczonych trenerów projektu i przełożonego,
- rozwój zawodowy - możliwość awansu wewnętrznego w różnych obszarach biznesowych lub działach wsparcia,
- możliwość współpracy ze znajomymi,
- swobodny dress code i świetną atmosferę!
Zapraszamy do aplikacji: hr-wroclaw@ccig.pl
Wymagania
- znajomość języka niemieckiego na poziomie min. C1,
- znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B1,
- umiejętność obsługi pakietu MS Office,
- komunikatywność, umiejętność pracy z ludźmi, wysoka kultura osobista,
- silna orientacja na klienta i umiejętność budowania relacji.
Zadania
- telefoniczny kontakt z klientami,
- dbanie o pozytywny wizerunek Kontrahenta,
- utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z klientem.
Oferta utraciła ważność.