Numer referencyjny
110213/2020

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Szczegóły

Oferta ważna do
2020-09-23
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Call center/Obsługa klienta
Rodzaj umowy/współpracy
Zlecenie
Region
woj. dolnośląskie
Miasto
Wrocław
Preferowane kierunki
Nie określono

Pracodawca

Call Center Inter Galactica Sp. z o.o.
CCIG to wyjątkowa organizacja w branży Call i Contact Center, tworzona przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej wielokanałowej komunikacji biznesu z kluczowymi Klientem - zarówno B2C, jak i B2B.

Oferujemy dla Ciebie:

  • atrakcyjną stawkę godzinową i premie za realizowane zadania,
  • pracę od poniedziałku do piątku z możliwością dostosowania grafiku,
  • profesjonalny pakiet wdrożeniowy przed rozpoczęciem współpracy,
  • wsparcie doświadczonych trenerów projektu i przełożonego,
  • rozwój zawodowy - możliwość awansu wewnętrznego w różnych obszarach biznesowych lub działach wsparcia,
  • możliwość współpracy ze znajomymi,
  • swobodny dress code i świetną atmosferę! 

Zapraszamy do aplikacji: hr-wroclaw@ccig.pl

Wymagania

  • znajomość języka niemieckiego na poziomie min. C1,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B1,
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office,
  • komunikatywność, umiejętność pracy z ludźmi, wysoka kultura osobista,
  • silna orientacja na klienta i umiejętność budowania relacji.

Zadania

  • telefoniczny kontakt z klientami,
  • dbanie o pozytywny wizerunek Kontrahenta,
  • utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z klientem.
Oferta utraciła ważność.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.