Numer referencyjny
001

Marketing Researcher, Norwegian Speaker

Szczegóły

Oferta ważna do
2020-07-13
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Doradztwo/Konsulting
Rodzaj umowy/współpracy
Zlecenie
Region
woj. mazowieckie
Miasto
WARSZAWA
Preferowane kierunki
Business English, Filologia angielska z rozszerzonym językiem niemieckim, Filologia Skandynawska, International Business Management

Pracodawca

Grow Holding Sp. z o.o.
GROWmatica (www.growmatica.com) is a sales and consulting agency specialized in growing sales success of IT and eCommerce companies across country borders on a global scale. GROW helps its clients to go and grow B2B customer and partner relations on new international markets around the globe. GROW’s sales network currently consists of 10 people in Warsaw and 47 sales specialists across 27 global markets.

GROW is looking for a motivated and talented team member in the field of web and marketing research who will have the unique opportunity to be a part of an international team.


GROW offers:

• Flexible working hours (min. 20 hours/week) corresponding with your study schedule at university

• Work in an international and cross-cultural environment

• Great IT and sales experience and fastest personal growth opportunity available

• Reference/recommendation letter from Management Board of GROW

• Initial training in CRM and database creation

Wymagania

  • Student of 3rd-5th year (preferred field of studies: Scandinavian track, Marketing, Sales, or IT)
  • Polish speaker with fluent Norwegian is mandatory, German, or other European language will be an asset
  • Proficient PC skills with Microsoft Office, Gmail, Outlook, Chrome, and LinkedIn
  • Self-motivated, well-organized, and creative team-player with high energy level

Zadania

  • Doing research on business-related subjects on the Internet and social networks
  • Finding companies across Europe and identifying appropriate target persons in the company
  • Expanding database of 15.000 contacts in Europe by using CRM systems
  • Establishing telephone and mail contact with the leads
  • Preparing market analysis by applying a variety of research techniques to gather relevant information
  • Refreshing sales collaterals (e.g. marketing brochures, clients’ portfolio, company presentation)
Oferta utraciła ważność.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.