Numer referencyjny
110124/2020

Romanian Speaking Customer Support Specialist

Szczegóły

Oferta ważna do
2020-06-10
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Finanse i księgowość
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Nie określono

Pracodawca

X-Trade Brokers
XTB to przede wszystkim innowacyjność i ciągły rozwój. Tworzymy największą firmę FinTech w Polsce, specjalizujacą się w obrocie pozagiełdowymi, pochodnymi instrumentami finansowymi. Działamy na ponad 10 rynkach min. w Europie i Ameryce Południowej. Globalnie zatrudniamy ponad 400 osób. Stawiamy na rozwój naszych pracowników, dlatego XTB jest najlepszym miejscem, aby zdobyć doświadczenie i rozwijać nabyte umiejętności. Nasza innowacyjna działalność, produkty i technologie są doceniane przez inwestorów i rynek. W tym roku zdobyliśmy już 4 nagrody przyznawane podczas największej branżowej konferencji 'Invest Cuffs' - Polish Forex Broker of the Year, Product of the Year, Polish CFD Broker of the Year, Marketing Campaign of the Year.

X-Trade Brokers is a licensed brokerage house in the European Union, specialized in trading on OTC derivative instruments (forex, commodities, indices). Due to continued growth, the company now seeks a Spanish Speaking Customer Support Specialist. This is a very exciting opportunity for the right candidate for personal growth and career development in an internationally known company.

We offer:
 full-time employment agreement
Multisport card and private healthcare system
great learning opportunity in cooperation with multinational units of the company
work in an internationally known company with a well-recognized brand
all the required tools and training required to be successful possibility of developing inside the company’s structures

Information on the processing of personal data of candidates for work at X-Trade Brokers Dom Maklerski S.A. : https://xtb.scdn5.secure.raxcdn.com/file/0099/07/information_hr_eng_6b163ba58d.pdf

Wymagania

  • Romanian language - native or proficiency level required
  • responsibility and ability to multitask, prioritize and close tasks quickly
  • strong communication, interpersonal and negotiation skills
  • good knowledge of MS Office

Zadania

  • providing excellent customer service (supporting Romanian clients)
  • building up positive relationships with customers
  • resolving issues in a timely manner and ensure high levels of customer satisfaction
  • providing explanations in relation to customer complaints (both written and by phone)
  • monitoring of the situation on financial markets
  • working with the CRM system (verification and completing clients data)
  • cooperating with external XTB branches and internal departments
Zaloguj się, aby odpowiedzieć.
Kliknij tutaj, aby przejść do formularza logowania
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.