Numer referencyjny
TA-202003251107

Praktyki w zakresie researchu internetowego i analizy danych (również w formie zdalnej) 120 h

Szczegóły

Oferta ważna do
2020-04-24
Wysokość wynagrodzenia
bezpłatne
Branża
Marketing/Promocja/PR
Rodzaj umowy/współpracy
Praktyka
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Nie określono

Pracodawca

Pracodawca nie udostępnił wizytówki

SAR Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej zostało założone w 1997 roku. Zrzeszamy firmy, które zajmują się profesjonalną komunikacją marketingową.

Grupę tę tworzy obecnie 127 podmiotów. W jej skład wchodzą agencje full service, agencje mediowe, agencje eventowe, agencje brand design & consulting, agencje strategiczne, agencje interaktywne, domy produkcyjne, agencje technologiczne, agencje shopper marketingowe.

Naszą misją jest ułatwianie wymiany informacji i współpracy pomiędzy członkami Stowarzyszenia, reprezentowanie ich interesów w otoczeniu zewnętrznym, a także wzmacnianie dialogu wszystkich uczestników branży komunikacji marketingowej w Polsce. Wierzymy, że budowanie relacji w oparciu o obustronne zaufanie i szacunek prowadzi do lepszego zrozumienia podmiotów działających na naszym rynku, ze szczególnym uwzględnieniem relacji na linii marketer-agencja.


W trakcie praktyki w SAR zapewniamy:

  • praktykowanie desk research jako jednej z metod badawczych,
  • doświadczenie w tworzeniu raportów,
  • udział w realizacji pionierskiego projektu związanego z rozwojem branży komunikacji marketingowej,
  • naukę monitorowania i analizowania informacji,
  • możliwości udziału w spotkaniach i eventach SAR,
  • elastyczne godziny odbywania praktyk, przyjazną atmosferę,
  • bieżące informacje zwrotne na temat Twojej pracy, 


Prześlij CV na adres: renata.mroczek@sar.org.pl, w temacie wpisując „Research”



Wymagania

  • Szukamy osób które:
  • lubią wyszukiwać i analizować informacje w internecie
  • mają umiejętności analityczne i syntetyczne
  • mają swobodę w tworzeniu tekstów,
  • są komunikatywne, skrupulatne i odpowiedzialne,
  • interesują się branżą marketingu i HR,
  • Mile widziane osoby ze znajomością jęz. angielskiego.

Zadania

  • Twoim zadaniem będzie wyszukiwanie oraz selekcja informacji, a także przygotowywanie krótkich raportów na bazie dostępnych danych.
Oferta utraciła ważność.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.