TA-202003251107
Praktyki w zakresie researchu internetowego i analizy danych (również w formie zdalnej) 120 h
Szczegóły
Oferta ważna doPracodawca
SAR Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej zostało założone w 1997 roku. Zrzeszamy firmy, które zajmują się profesjonalną komunikacją marketingową.
Grupę tę tworzy obecnie 127 podmiotów. W jej skład wchodzą agencje full service, agencje mediowe, agencje eventowe, agencje brand design & consulting, agencje strategiczne, agencje interaktywne, domy produkcyjne, agencje technologiczne, agencje shopper marketingowe.
Naszą misją jest ułatwianie wymiany informacji i współpracy pomiędzy członkami Stowarzyszenia, reprezentowanie ich interesów w otoczeniu zewnętrznym, a także wzmacnianie dialogu wszystkich uczestników branży komunikacji marketingowej w Polsce. Wierzymy, że budowanie relacji w oparciu o obustronne zaufanie i szacunek prowadzi do lepszego zrozumienia podmiotów działających na naszym rynku, ze szczególnym uwzględnieniem relacji na linii marketer-agencja.
W trakcie praktyki w SAR zapewniamy:
- praktykowanie desk research jako jednej z metod badawczych,
- doświadczenie w tworzeniu raportów,
- udział w realizacji pionierskiego projektu związanego z rozwojem branży komunikacji marketingowej,
- naukę monitorowania i analizowania informacji,
- możliwości udziału w spotkaniach i eventach SAR,
- elastyczne godziny odbywania praktyk, przyjazną atmosferę,
- bieżące informacje zwrotne na temat Twojej pracy,
Prześlij CV na adres: renata.mroczek@sar.org.pl, w temacie wpisując „Research”
Wymagania
- Szukamy osób które:
- lubią wyszukiwać i analizować informacje w internecie
- mają umiejętności analityczne i syntetyczne
- mają swobodę w tworzeniu tekstów,
- są komunikatywne, skrupulatne i odpowiedzialne,
- interesują się branżą marketingu i HR,
- Mile widziane osoby ze znajomością jęz. angielskiego.
Zadania
- Twoim zadaniem będzie wyszukiwanie oraz selekcja informacji, a także przygotowywanie krótkich raportów na bazie dostępnych danych.