110094/2020
Specjalista ds. Marketingu Internetowego i Mediów Społecznościowych (płatny staż)
Szczegóły
Oferta ważna doKontakt
OpiekunPracodawca
New Level Sport – Specjalista ds. Marketingu Internetowego i Mediów Społecznościowych (płatny staż )
Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą, działającą na rynku sportowym i fitness, specjalizującą się w dystrybucji najwyższej jakości sprzętu do diagnostyki treningowej, treningu sportowego i medycyny sportowej. Poszukujemy osób chętnych do podjęcia płatnego stażu na stanowisku Specjalisty ds. Marketingu Internetowego i Mediów Społecznościowych – pracy, która powinna zostać przekształcona w pracę na pełny etat na zasadzie zatrudnienia. Chcielibyśmy, by nasz zespół wsparła osoba ambitna, energiczna i kreatywna, preferencyjnie posiadająca wiedzę i/lub doświadczenie w treningu sportowym i fitness.
NASZE CELE:
Naszym celem jest tworzenie unikalnych treści, komunikujących charakter firmy, tj. charakter oparty o ciężką pracę i bezkompromisowość, a także przedstawienie produktów w podobnym świetle do tego, w jakim przedstawiają je reprezentowane przez nas marki. Źródłami takiego przekazu mają być przede wszystkim należące do nas strony internetowe i profile w mediach społecznościowych, w tym Instagram i Facebook. Jeśli chcesz poddać swoją wiedzę i umiejętności marketingowe prawdziwemu wyzwaniu na konkurencyjnym rynku sportowym i fitness, współpracując z doświadczonym i pełnym zaangażowania zespołem, a także tworząc firmę wyznaczającą nowe trendy na polskim rynku – przedstaw się i uzasadnij swoją motywację! Najlepsza droga do kontaktu – telefon 530-085-036 lub email adam@newlevelsport.pl Więcej informacji o nas – www.newlevelsport.pl
Wymagania
- • Optymalizacja stron internetowych pod kątem wyszukiwarek i analiza ruchu na stronach • Tworzenie strategii i prowadzenie kampanii marketingowych AdWords, Google Merchant Center, Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn i inne • Kontrola budżetów i targetów dla płatnych kampanii reklamowych • Koordynacja projektów w obszarze SEM i Social Media • Nawiązywanie nowych partnerstw reklamowych • Analiza efektywności i raportowanie prowadzonych działań • Obserwowanie nowych trendów w SEM i PPC
Zadania
- • Doświadczenie zawodowe w zakresie SEO • Zainteresowanie nowymi trendami i tematyką SEO • Dobra znajomość Google Ads, Facebook Ads i Google Merchant Center • Umiejętność pracy z Google Analytics • Doświadczenie w tworzeniu i wysyłaniu newsletterów (obsługa systemów, np. Freshmail) • Chęć poszerzania swojej wiedzy i doświadczenia • Odpowiedzialność, zaangażowanie i kreatywność • Znajomość branży sportowej i fitness