Numer referencyjny
110091/2020

Starszy Specjalista koordynacji wystaw czasowych w projekcie EXPO Dubai 2020

Szczegóły

Oferta ważna do
2020-04-07
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Administracja państwowa
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Nie określono

Pracodawca

Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A.
Misją Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu (PAIH) jest zwiększenie zasięgu i dynamiki umiędzynarodowienia polskich przedsiębiorstw oraz napływu bezpośrednich inwestycji zagranicznych do kraju. Agencja wspiera w pokonywaniu procedur administracyjnych, znalezieniu odpowiedniej lokalizacji, wiarygodnych partnerów oraz dostawców. Działa zarówno w Polsce, jak i poprzez Zagraniczne Biura Handlowe (ZBH) na całym świecie.

Twoje zadania:

• udział w przygotowaniu i realizacji Programu Promocji Regionalnej przy projekcie udziału Polski w Wystawie Światowej EXPO 2020 w Dubaju, ZEA

• bieżąca komunikacja z zespołami urzędów marszałkowskich zaangażowanymi w Program Promocji Regionalnej

• udział w procedowaniu porozumień o współpracy między PAIH S.A. a Urzędami Marszałkowskimi

• przygotowywanie i realizacja zamówień publicznych związanych z udziałem Polski w Wystawie EXPO 2020

• nadzór nad harmonogramem Programów Promocji Regionalnej, w tym w zakresie wystaw (ekspozycji) czasowych, konferencji regionalnych, występów artystycznych

• weryfikacja koncepcji Urzędów Marszałkowskich pod względem zgodności z Koncepcją Programową udziału Polski w EXPO 2020 oraz warunkami i zaleceniami Organizatora EXPO 2020

• koordynacja działań związanych z realizacją Programów regionalnych, w tym organizacją Wystaw czasowych i programem wydarzeń towarzyszących

• zaangażowanie w przygotowanie i realizację Programu Promocji Gospodarczej przy projekcie udziału Polski w Wystawie Światowej EXPO 2020 w Dubaju, ZEA

• reprezentowanie Zespołu podczas wewnętrznych i zewnętrznych spotkań roboczych, prezentacji i konferencji • realizacja i monitorowanie stanu realizowanych zadań i ich zgodności z harmonogramami

• przygotowywanie okresowych sprawozdań merytorycznych o stanie realizacji Programu Promocji Regionalnej

Nasza oczekiwania:

• udokumentowane, minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe, w tym doświadczenie związane z organizacją stoisk targowych, konferencji gospodarczych w środowisku międzynarodowym lub innych wydarzeń o charakterze promocyjnym oraz doświadczenie z zakresu prowadzenia zamówień publicznych

• gotowość do podróży służbowych krajowych i zagranicznych

• znajomość języka angielskiego w stopniu minimum komunikatywnym w mowie i w piśmie

• znajomość zagadnień zw. logistyką ekspozycji, wystaw, stoisk informacyjnych

• wykształcenie wyższe

• podejście pro-biznesowe i nastawienie na rezultaty

• samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy

• umiejętność pracy w zespole oraz prowadzenia warsztatów i prezentacji

• umiejętność planowania i realizacji złożonych zadań wieloetapowych

• efektywna komunikacja

• bardzo dobra znajomość pakietu MS Office

Oferujemy:

• wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji wyjątkowego projektu międzynarodowego

• współudział w budowaniu nowej jakości i standardów promocji polskiej gospodarki

• bezpośrednią współpracę z administracją centralną i samorządową, pracę w prężnym, pozytywnie nastawionym zespole

Wyślij cv na poniższy adres wpisując nazwę stanowiska w tytule.

rekrutacja@paih.gov.pl

Obowiązek informacyjny dla kandydatów o pracę:

https://www.paih.gov.pl/rodo/rekrutacja

Wymagania

  • • wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne

Zadania

  • •wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji ciekawych projektów
Oferta utraciła ważność.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.