Numer referencyjny
110086/2020

Customer Service Specialist with French

Szczegóły

Oferta ważna do
2020-04-22
Wysokość wynagrodzenia
6000-7500
Branża
Biuro i administracja
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Architektura informacji i badania użyteczności nowych technologii, Audyt psychologiczny i zarządzanie zmianą, Business English, Development Cooperation Policy and Management, Gospodarka przestrzenna, IBM (Management and Leadership), Innowacyjne zarządzanie firmami rodzinnymi, International Business Management, International Business Relations, Kryzys i interwencje kryzysowe, Management, Master Class of Management - psychologia działań menadżerskich, Negocjacje i Mediacje, Negocjacje i mediacje w organizacjach i biznesie, Nowoczesna Komunikacja Marketingowa, Ocena i Rozwój Pracownika, Praktyczna psychologia motywacji. Akademia Biegun Uniwersytetu SWPS i Marka Kamińskiego, Praktyczna psychologia motywacji. Akademia Biegun SWPS i Marka Kamińskiego, Praktyczna Psychologia Społeczna, Prawo w biznesie, Psychologia Konsumenta, Psychologia Kryzysu i Interwencji Kryzysowej, Psychologia praktyczna w firmie, Psychologia przywództwa, Psychologia Społeczna, Psychologia społeczna w praktyce, Psychologia Społeczna w Zarządz

Kontakt

Opiekun
Agata Karpińska
Adres e-mail
agata.karpinska@randstad.pl
Telefon
667800941

Pracodawca

Pracodawca nie udostępnił wizytówki

For our client - the company which develops, manufactures and distributes an extensive range of analog and digital imaging systems and IT solutions, mainly for the printing industry and the healthcare sector - we are looking for candidates for Customer Service Specialist with French position . Are you a student or graduate and do you know French at advanced level as well as English at B2 level? Have you had your first customer service experience or would like to get it? If the answer to all these questions is yes, apply and let us know!

More information: https://randstadpl.traffit.com/public/an/dlloM0xXND0=

Wymagania

  • fluent French and good command of English (B2), knowledge of Polish is not required
  • good communication skills and the capacity to work as a true team player
  • accuracy and ability to follow-up and tracking
  • passion for numbers and gathering data
  • comfortable in using MS Excel; good SAP user is a plus
  • first experience in customer operations is an asset

Zadania

  • receive, record, process and follow up customer orders or service requests
  • manage customer enquiries concerning product availability, deliveries, forecast, invoicing, and returns
  • follow-up on supply issues; align internally and keep customers informed
  • organise/request urgent transport when needed
  • ensure efficient planning of dispatch of engineers to customer sites for install and fix of equipment
  • work closely with local and country ESSC team and also HQ interaction
Oferta utraciła ważność.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.