Numer referencyjny
110079/2020
110079/2020
Stażysta – pracownik biurowy
Szczegóły
Oferta ważna do2020-04-13
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Call center/Obsługa klienta
Rodzaj umowy/współpracy
Płatny staż
Region
woj. dolnośląskie
Miasto
Wrocław
Preferowane kierunki
Nie określono
Plik załącznika
Pracodawca
KROTECH Marcin Kroczak
KROTECH zajmuje się technicznym zaopatrzeniem przemysłu, serwisem i produkcją maszyn.
Trzon firmy stanowi działalność handlowa. Specjalizujemy się w technicznym zaopatrzeniu przemysłu: dostarczamy elementy pneumatyki, hydrauliki siłowej, a także narzędzia, materiały i części do maszyn.
Ponadto zajmujemy się doradztwem i przeprowadzamy kompleksowe przeglądy oraz remonty maszyn. Określamy stan maszyny, diagnozujemy usterkę i wskazujemy optymalne rozwiązanie.
Bierzemy na siebie cały proces naprawy – od znalezienia i dostarczenia odpowiednich części w najlepszej możliwej cenie po montaż.
Oferujemy usługi projektowania oraz realizacji naszych autorskich rozwiązań. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom oraz potrzebom, zaprojektujemy wszystko, czego potrzebuje klient – począwszy od prostych konstrukcji z profili aluminiowych, poprzez linie produkcyjne, aż po złożone systemy automatyki.
Poszukujemy pracowników na stanowisko: Stażysta – pracownik biurowy.
Oferujemy możliwość podniesienia swoich kwalifikacji, możliwość przedłużenia współpracy oraz przyjazną atmosferę.
Twoim głównym zadaniem będzie wyszukiwanie informacji, wysyłanie zapytań drogą mailową i wprowadzanie ofert w system.
Nie wymagamy doświadczenia - wszystkiego Cię nauczymy.
Wymagania
- dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office
- komunikatywność oraz łatwość nawiązywania kontaktów
- entuzjazm i zaangażowanie
- umiejętność analizowania informacji
- umiejętność organizowania pracy własnej
- silna motywacja do pracy oraz umiejętności interpersonalne i administracyjne
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
- zainteresowania analizą danych oraz zdolności analitycznego myślenia
Zadania
- wyszukiwanie informacji
- tworzenie i wysyłanie ofert do klientów
- negocjowanie cen (drogą mailową)
- wprowadzanie ofert w system
- kontakt z dostawcami (drogą mailową)
- realizacja bieżących zleceń
Oferta utraciła ważność.