Numer referencyjny
110033/2020

STAŻYSTA/KA NA STANOWISKU BADACZ DS. CUSTOMER EXPERIENCE

Szczegóły

Oferta ważna do
2020-03-27
Wysokość wynagrodzenia
2400
Branża
Badania i Rozwój
Rodzaj umowy/współpracy
Płatny staż
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Piaseczno k. Warszawy
Preferowane kierunki
Nie określono

Pracodawca

Everbe
W Everbe z pasją wspieramy małe i duże organizacje w zwiększaniu efektywności biznesowej dzięki tworzeniu proklienckich marek. Pomagamy firmom w budowaniu kultury organizacji w oparciu o customer experience oraz employee experience. Zajmujemy się badaniami, konsultingiem oraz projektowaniem rozwiązań z wykorzystaniem podejścia Design Thinking oraz Lean Customer Development.

Oferujemy: 

  • Płatny staż odpowiadający równowartości 2400 zł netto (w pełnym wymiarze godzin) • Dowolną dyspozycyjność (wymiar godzin do ustalenia indywidualnie) 
  • Możliwość pracy na stałe po odbyciu stażu 
  • Możliwość pracy zdalnej 
  • Pracę w przyjaznej atmosferze 
  • Rozwój oraz udział w ciekawych projektach 
  • Dostęp do wiedzy i projektów związanych z aktualnymi trendami w biznesie – customer experience, employee experience, design thinking, service design, lean customer development 
  • Realny wpływ na rozwój firmy i możliwość realizacji własnych pomysłów 

Jeśli jesteś zainteresowany/a prześlij nam swoje CV na email: ewelina.galazka@everbe.pl. Więcej informacji o Everbe: www.everbe.pl

Ważne: 1. Nasze biuro znajduje się na granicy Piaseczna i Józefosławia – prosimy o składanie CV osoby, które są gotowe do pracy w tej części aglomeracji warszawskiej.

2. Z uwagi na bezpieczeństwo danych osobowych oraz zgodność z RODO twoje ogłoszenie powinno zawierać następującą informację: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Everbe w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

Wymagania

  • • Masz otwarty umysł, jesteś ciekawy ludzi i świat • Lubisz podejmować kreatywne wyzwania i zależy ci na ciągłym rozwoju • Widzisz więcej – potrafisz wiązać różne dane i wyciągać z nich wnioski • Interesuje cię obszar Customer Experience i/lub Employee Experience • Chcesz pracować w małej firmie pracującej dla znanych marek
  • Dodatkowo: • Chcesz łączyć pracę ze studiami • Studiujesz min. na 3 roku lub skończyłeś/aś już studia (preferowane przez nas kierunki: socjologia, psychologia, kogniwistyka, antropologia, zarządzanie lub inne kierunki humanistyczno-ekonomiczne)

Zadania

  • • Wsparcie w realizowaniu badań jakościowych i ilościowych • Udział w warsztatach kreatywnych oraz projektowo-testowych • Pomoc przy analizie rynku oraz analizie treści informacji i przygotowywaniu raportów • Analiza i wypracowywanie wniosków oraz rekomendacji z badań jakościowych i ilościowych • Czynny udział w projekcie dla klienta oraz projektach wewnętrznych
Oferta utraciła ważność.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.