Numer referencyjny
109940/2020
109940/2020
Asystent ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży (kopia z dnia 2020-01-22)
Szczegóły
Oferta ważna do2020-02-26
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Farmacja/Biotechnologia
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
woj. wielkopolskie
Miasto
Tarnowo Podgórne
Preferowane kierunki
Nie określono
Kontakt
Opiekun Magdalena Nowy
Adres e-mail
mnw@lina-medical.com
Telefon
+48 61 222 21 21
Pracodawca
Lina Medical Polska Sp. z o.o.
LiNA Medical jest producentem innowacyjnych i łatwych w obsłudze urządzeń stosowanych w ginekologii małoinwazyjnej. Od 2005 roku wyroby oferowane przez LiNA Medical produkowane są w Polsce. Większość z wyrobów LiNA jest montowana ręcznie przez starannie dobrany, wykwalifikowany personel. Jesteśmy zdania, że kapitał ludzki jest najcenniejszym dobrem firmy. Jednym z naszych sukcesów jest fakt posiadania wielu pracowników z długoletnim stażem. Oferujemy stabilne miejsce pracy, w którym dzięki różnorodności tematyki będziesz mógł realizować swoje pomysły i projekty. Stawiamy na innowacyjność i otwarte myślenie w każdym z powierzonych zadań.
Oferujemy:
• Umowę o pracę
• Możliwość realizacji ciekawych projektów w międzynarodowym środowisku
• Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta sportowa, elastyczny czas pracy, ZFŚS)
• Przyjazna atmosfera w pracy i niepowtarzalny zespół
• Możliwość rozwoju zawodowego
• Pakiet szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
Wymagania
- • Wykształcenie wyższe
- • Biegła znajomość języka angielskiego
- • Znajomość drugiego języka mile widziana
- • Praktyczna znajomość programów ERP mile widziana
- • Biegła znajomość pakietu Microsoft Office oraz znajomość narzędzi marketingowych
- • Umiejętność planowania i ustalania priorytetów oraz pracy pod presją czasu
- • Umiejętność pracy w zespole oraz wysokie zdolności organizacyjne
- • Zdolność podejmowania decyzji, wychodzenia z inicjatywą, kreatywność
- • Wysoka kultury osobista, umiejętność pracy w zespole
Zadania
- • Profesjonalna obsługa klienta w zakresie zarządzania i kompleksowej obsługi portfela zamówień
- • Koordynacja procesów wysyłkowych z innymi działami firmy
- • Skuteczna współpraca z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi
- • Zbieranie i porównywanie informacji na temat rynku i produktów oraz analiza rynku pod kątem potencjału rozwoju sprzedaży
- • Samodzielne prowadzenie spotkań biznesowych
- • Przygotowanie prezentacji , analiz, statystyk
- • Zwiększenie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję klientów
- • Monitorowanie działań konkurencji
Oferta utraciła ważność.