Numer referencyjny
109940/2020

Asystent ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży (kopia z dnia 2020-01-22)

Szczegóły

Oferta ważna do
2020-02-26
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Farmacja/Biotechnologia
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
woj. wielkopolskie
Miasto
Tarnowo Podgórne
Preferowane kierunki
Nie określono

Kontakt

Opiekun
Magdalena Nowy
Adres e-mail
mnw@lina-medical.com
Telefon
+48 61 222 21 21

Pracodawca

Lina Medical Polska Sp. z o.o.
LiNA Medical jest producentem innowacyjnych i łatwych w obsłudze urządzeń stosowanych w ginekologii małoinwazyjnej. Od 2005 roku wyroby oferowane przez LiNA Medical produkowane są w Polsce. Większość z wyrobów LiNA jest montowana ręcznie przez starannie dobrany, wykwalifikowany personel. Jesteśmy zdania, że kapitał ludzki jest najcenniejszym dobrem firmy. Jednym z naszych sukcesów jest fakt posiadania wielu pracowników z długoletnim stażem. Oferujemy stabilne miejsce pracy, w którym dzięki różnorodności tematyki będziesz mógł realizować swoje pomysły i projekty. Stawiamy na innowacyjność i otwarte myślenie w każdym z powierzonych zadań.

Oferujemy:

• Umowę o pracę

• Możliwość realizacji ciekawych projektów w międzynarodowym środowisku

• Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta sportowa, elastyczny czas pracy, ZFŚS)

• Przyjazna atmosfera w pracy i niepowtarzalny zespół

• Możliwość rozwoju zawodowego

• Pakiet szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych

Wymagania

  • • Wykształcenie wyższe
  • • Biegła znajomość języka angielskiego
  • • Znajomość drugiego języka mile widziana
  • • Praktyczna znajomość programów ERP mile widziana
  • • Biegła znajomość pakietu Microsoft Office oraz znajomość narzędzi marketingowych
  • • Umiejętność planowania i ustalania priorytetów oraz pracy pod presją czasu
  • • Umiejętność pracy w zespole oraz wysokie zdolności organizacyjne
  • • Zdolność podejmowania decyzji, wychodzenia z inicjatywą, kreatywność
  • • Wysoka kultury osobista, umiejętność pracy w zespole

Zadania

  • • Profesjonalna obsługa klienta w zakresie zarządzania i kompleksowej obsługi portfela zamówień
  • • Koordynacja procesów wysyłkowych z innymi działami firmy
  • • Skuteczna współpraca z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi
  • • Zbieranie i porównywanie informacji na temat rynku i produktów oraz analiza rynku pod kątem potencjału rozwoju sprzedaży
  • • Samodzielne prowadzenie spotkań biznesowych
  • • Przygotowanie prezentacji , analiz, statystyk
  • • Zwiększenie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję klientów
  • • Monitorowanie działań konkurencji
Oferta utraciła ważność.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.