Numer referencyjny
109829/2019
109829/2019
Stażysta PR
Szczegóły
Oferta ważna do2020-01-01
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Marketing/Promocja/PR
Rodzaj umowy/współpracy
Płatny staż
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Nie określono
Pracodawca
Publicis Groupe
Jesteśmy częścią holdingu reklamowego Publicis Groupe, jednej z trzech największych grup komunikacyjnych na świecie. Działając zgodnie z filozofią „Power of One” wykorzystujemy cały kapitał wiedzy, talentów, narzędzi i technologii, by realnie wpływać na wzrost wartości marek i całego biznesu naszych Klientów, odpowiadając w ten sposób na strategiczne cele jakie przed nami stawiają.
W Polsce w ramach Publicis Groupe działają dwa centra kompetencyjne: Publicis Communications i Publicis Media, które, pod jednym Zarządem, ściśle ze sobą współpracują, uzupełniając i łącząc kluczowe kompetencje z obszarów: kreacji, doradztwa, wspierania sprzedaży oraz działań w sferze transformacji biznesu.
Nasze Agencje: Leo Burnett, Publicis, Saatchi&Saatchi IS, MSL, Arc, Prodigious, Starcom, Zenith, Spark Foundry, Blue 449, LiquidThread i Performics, wraz z wyspecjalizowanymi departamentami Publicis Communications i Publicis Media, zatrudniają ponad 1200 ekspertów takich dziedzin jak między innymi: strategia i kreacja, komunikacja marketingowa, planowanie i zakup mediów, public relations, public affairs, CSR, content marketing, produkcja filmowa oraz transformacja biznesowa.
Opis stanowiska - zainteresowanie tym co nowego w branży komunikacyjnej otwartość na uczenie się od profesjonalistów podstaw warsztatu PR sumienność i odpowiedzialność za powierzone zadania czerpanie przyjemności z gry zespołowej płynnego szusowania między rzeczywistością online i offline
Wymagania
- zainteresowanie tym co nowego w branży komunikacyjnej
- otwartość na uczenie się od profesjonalistów podstaw warsztatu PR
- sumienność i odpowiedzialność za powierzone zadania
- czerpanie przyjemności z gry zespołowej
- płynnego szusowania między rzeczywistością online i offline
Zadania
- praca przy obsłudze największych marek technologicznych i gamingowych na świecie
- tworzenie kreatywnych koncepcji i łowienie najnowszych trendów
- współpraca przy organizacji wydarzeń oraz projektów specjalnych
- przygotowanie dokumentów komunikacyjnych – od raportów po prezentacje
Oferta utraciła ważność.