Numer referencyjny
109829/2019

Stażysta PR

Szczegóły

Oferta ważna do
2020-01-01
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Marketing/Promocja/PR
Rodzaj umowy/współpracy
Płatny staż
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Nie określono

Pracodawca

Publicis Groupe
Jesteśmy częścią holdingu reklamowego Publicis Groupe, jednej z trzech największych grup komunikacyjnych na świecie. Działając zgodnie z filozofią „Power of One” wykorzystujemy cały kapitał wiedzy, talentów, narzędzi i technologii, by realnie wpływać na wzrost wartości marek i całego biznesu naszych Klientów, odpowiadając w ten sposób na strategiczne cele jakie przed nami stawiają. W Polsce w ramach Publicis Groupe działają dwa centra kompetencyjne: Publicis Communications i Publicis Media, które, pod jednym Zarządem, ściśle ze sobą współpracują, uzupełniając i łącząc kluczowe kompetencje z obszarów: kreacji, doradztwa, wspierania sprzedaży oraz działań w sferze transformacji biznesu. Nasze Agencje: Leo Burnett, Publicis, Saatchi&Saatchi IS, MSL, Arc, Prodigious, Starcom, Zenith, Spark Foundry, Blue 449, LiquidThread i Performics, wraz z wyspecjalizowanymi departamentami Publicis Communications i Publicis Media, zatrudniają ponad 1200 ekspertów takich dziedzin jak między innymi: strategia i kreacja, komunikacja marketingowa, planowanie i zakup mediów, public relations, public affairs, CSR, content marketing, produkcja filmowa oraz transformacja biznesowa.

Opis stanowiska - zainteresowanie tym co nowego w branży komunikacyjnej otwartość na uczenie się od profesjonalistów podstaw warsztatu PR sumienność i odpowiedzialność za powierzone zadania czerpanie przyjemności z gry zespołowej płynnego szusowania między rzeczywistością online i offline

Wymagania

  • zainteresowanie tym co nowego w branży komunikacyjnej
  • otwartość na uczenie się od profesjonalistów podstaw warsztatu PR
  • sumienność i odpowiedzialność za powierzone zadania
  • czerpanie przyjemności z gry zespołowej
  • płynnego szusowania między rzeczywistością online i offline

Zadania

  • praca przy obsłudze największych marek technologicznych i gamingowych na świecie
  • tworzenie kreatywnych koncepcji i łowienie najnowszych trendów
  • współpraca przy organizacji wydarzeń oraz projektów specjalnych
  • przygotowanie dokumentów komunikacyjnych – od raportów po prezentacje
Oferta utraciła ważność.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.