Numer referencyjny
109778/2019

Stażysta w Dziale Brand Managerów (Marketing)

Szczegóły

Oferta ważna do
2019-12-15
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Marketing/Promocja/PR
Rodzaj umowy/współpracy
Płatny staż
Region
woj. wielkopolskie
Miasto
Poznań
Preferowane kierunki
Komunikacja i media, Kreowanie wizerunku, Nowoczesna Komunikacja Marketingowa, Psychologia w marketingu, Psychologia w marketingu i reklamie, Public Relations, Social Media - marketing w mediach społecznościowych

Pracodawca

Komputronik
Jesteśmy stabilną firmą z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem. Od ponad dwóch dekad sprawnie i elastycznie świadczymy usługi i dostarczamy naszym klientom produkty z 9 kategorii: Elektronika, Telewizory i RTV, AGD, Dom, Ogród, Dziecko, Zdrowie i Uroda, Motoryzacja, Hobby. Stawiamy na najwyższą jakość relacji, opierających się o sprawną komunikację i rozumienie potrzeb. Zarówno jako pracodawca, dystrybutor, usługodawca czy producent - we wszystkich aspektach naszej działalności - kładziemy nacisk na innowacyjność, wdrażając nowatorskie narzędzia i rozwiązania. U nas znajdą miejsce ludzie z potencjałem, energią i zapałem. Poszukujemy osób kreatywnych i przedsiębiorczych, które wierzą we własne siły i konsekwentnie dążą do celu. Pokaż nam swoje mocne strony i swoje możliwości. Sprawdź je w praktyce pod okiem doświadczonych specjalistów.

Co możesz zyskać dołączając do naszego zespołu?

• Płatny staż, na którym masz możliwość współpracy ze specjalistami w swojej dziedzinie

• Kontakt ze znanymi markami z branży Elektroniki Użytkowej

• Możliwość zdobycia doświadczenia w dużej, polskiej i cenionej na rynku firmie

• Elastyczne podejście do godzin w jakich pracujesz

• Bezpłatny transport dla pracowników do Centrali firmy z pętli Górczyn i Junikowo

• Komfortowy Chillout Room dla każdego

• Pracę, do której przychodzi się z przyjemnością, bo jesteśmy zespołem fajnych ludzi

Wymagania

  • Wspieranie pracy działu w zakresie:
  • Przygotowania materiałów promocyjnych w danej kampanii
  • Wdrożenia kampanii promocyjnych w kanałach własnych
  • Przeprowadzania analizy konkurencji
  • Realizacji bieżących zadań

Zadania

  • Oczekujemy przede wszystkim zaangażowania i motywacji do pracy
  • Pasji i chęci do rozwijania wiedzy z obszaru Digital Marketingu
  • Komunikatywności i otwartości na nowe zadania
  • Dobrej organizacji pracy i zorientowania na szukanie rozwiązań
  • Mile widziana praktyczna znajomość MS PowerPoint
Oferta utraciła ważność.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.