Numer referencyjny
109778/2019
109778/2019
Stażysta w Dziale Brand Managerów (Marketing)
Szczegóły
Oferta ważna do2019-12-15
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Marketing/Promocja/PR
Rodzaj umowy/współpracy
Płatny staż
Region
woj. wielkopolskie
Miasto
Poznań
Preferowane kierunki
Komunikacja i media, Kreowanie wizerunku, Nowoczesna Komunikacja Marketingowa, Psychologia w marketingu, Psychologia w marketingu i reklamie, Public Relations, Social Media - marketing w mediach społecznościowych
Pracodawca
Komputronik
Jesteśmy stabilną firmą z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem. Od ponad dwóch dekad sprawnie i elastycznie świadczymy usługi i dostarczamy naszym klientom produkty z 9 kategorii: Elektronika, Telewizory i RTV, AGD, Dom, Ogród, Dziecko, Zdrowie i Uroda, Motoryzacja, Hobby. Stawiamy na najwyższą jakość relacji, opierających się o sprawną komunikację i rozumienie potrzeb. Zarówno jako pracodawca, dystrybutor, usługodawca czy producent - we wszystkich aspektach naszej działalności - kładziemy nacisk na innowacyjność, wdrażając nowatorskie narzędzia i rozwiązania.
U nas znajdą miejsce ludzie z potencjałem, energią i zapałem. Poszukujemy osób kreatywnych i przedsiębiorczych, które wierzą we własne siły i konsekwentnie dążą do celu. Pokaż nam swoje mocne strony i swoje możliwości. Sprawdź je w praktyce pod okiem doświadczonych specjalistów.
Co możesz zyskać dołączając do naszego zespołu?
• Płatny staż, na którym masz możliwość współpracy ze specjalistami w swojej dziedzinie
• Kontakt ze znanymi markami z branży Elektroniki Użytkowej
• Możliwość zdobycia doświadczenia w dużej, polskiej i cenionej na rynku firmie
• Elastyczne podejście do godzin w jakich pracujesz
• Bezpłatny transport dla pracowników do Centrali firmy z pętli Górczyn i Junikowo
• Komfortowy Chillout Room dla każdego
• Pracę, do której przychodzi się z przyjemnością, bo jesteśmy zespołem fajnych ludzi
Wymagania
- Wspieranie pracy działu w zakresie:
- Przygotowania materiałów promocyjnych w danej kampanii
- Wdrożenia kampanii promocyjnych w kanałach własnych
- Przeprowadzania analizy konkurencji
- Realizacji bieżących zadań
Zadania
- Oczekujemy przede wszystkim zaangażowania i motywacji do pracy
- Pasji i chęci do rozwijania wiedzy z obszaru Digital Marketingu
- Komunikatywności i otwartości na nowe zadania
- Dobrej organizacji pracy i zorientowania na szukanie rozwiązań
- Mile widziana praktyczna znajomość MS PowerPoint
Oferta utraciła ważność.