Numer referencyjny
DBB/Student
DBB/Student
Konsultant ds. obsługi korespondencji elektronicznej
Szczegóły
Oferta ważna do2019-10-22
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Bankowość i usługi finansowe
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Nie określono
Pracodawca
Bank Millennium
Bank Millennium jest jedną z największych i najbardziej innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. Mocną pozycję zawdzięczamy wieloletniemu doświadczeniu, zrozumieniu potrzeb Klientów oraz nieustannemu doskonaleniu oferowanych usług.
#Co przed Tobą?
Obsługa zapytań Klientów Banku Millennium z zakresu produktów i usług Banku kierowanych poprzez chat dodatkowo obsługa korespondencji mailowej.
Co nas wyróżnia? JESTEŚMY LIDERAMI JAKOŚCI!
Nasz Zespół jest nagradzany i doceniany zarówno przez Klientów jak i ekspertów. Stawiamy na dostępność i otwartość na Klienta i jego potrzeby oraz ponadprzeciętną komunikację opartą o budowanie relacji.
Aplikuj na: https://www.bankmillennium.pl/o-banku/kariera/oferty-pracy/wyslij-swoje-cv?id=2547. W formularzu wpisz numer referencyjny: DBB/Student.
Wymagania
- Szukamy osób entuzjastycznie podchodzącej do zadań z wykształceniem minimum średnim lub będących w trakcie studiów, a także takich, które umieją wykorzystać doświadczenie uzyskane w innej branży. Istotne jest, żeby potrafiły jasno i precyzyjnie formułować myśli przede wszystkim w formie pisemnej oraz wykazywały się sprawnością i wiedzą z zakresu obsługi elektronicznych kanałów komunikacji dostępnych na rynku.
- Posługujących się językiem angielskim na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację pisemną oraz werbalną (poziom B2).
- Dyspozycyjnych - pracujemy zmianowo 24/7 (3 dni weekendowe w miesiącu oraz zmiany w trybie nocnym 7 dni/3miesiące).
Zadania
- #Na co możesz liczyć:
- Pracę w organizacji o wysokich standardach i kulturze.
- Cenne doświadczenie w zakresie obsługi pełnej palety produktów bankowych i kontaktów z Klientem.
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz dopasowany system premiowy, uzależniony od efektów Twojej pracy.
- Kompleksowe szkolenia wdrożeniowe z mentorem, produktowe, systemowe, proceduralne oraz warsztaty przygotowujące do obsługi Klienta.
- Prywatną opiekę medyczną, kartę MultiSport (zamiennie vouchery do kina) oraz dofinansowanie hobby i strefę zniżek.
- Dobrą atmosferę i pracę z nietuzinkowymi ludźmi, tworzącymi zgrany i profesjonalny zespół.
- Przyjazne biuro w sąsiedztwie metra, tuż obok Pola Mokotowskiego.
Oferta utraciła ważność.