Numer referencyjny
DBB/Student

Konsultant ds. obsługi korespondencji elektronicznej

Szczegóły

Oferta ważna do
2019-10-22
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Bankowość i usługi finansowe
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Nie określono

Pracodawca

Bank Millennium
Bank Millennium jest jedną z największych i najbardziej innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. Mocną pozycję zawdzięczamy wieloletniemu doświadczeniu, zrozumieniu potrzeb Klientów oraz nieustannemu doskonaleniu oferowanych usług.

#Co przed Tobą? 

Obsługa zapytań Klientów Banku Millennium z zakresu produktów i usług Banku kierowanych poprzez chat dodatkowo obsługa korespondencji mailowej.

Co nas wyróżnia? JESTEŚMY LIDERAMI JAKOŚCI!

Nasz Zespół jest nagradzany i doceniany zarówno przez Klientów jak i ekspertów. Stawiamy na dostępność i otwartość na Klienta i jego potrzeby oraz ponadprzeciętną komunikację opartą o budowanie relacji. 

Aplikuj na: https://www.bankmillennium.pl/o-banku/kariera/oferty-pracy/wyslij-swoje-cv?id=2547. W formularzu wpisz numer referencyjny: DBB/Student.



Wymagania

  • Szukamy osób entuzjastycznie podchodzącej do zadań z wykształceniem minimum średnim lub będących w trakcie studiów, a także takich, które umieją wykorzystać doświadczenie uzyskane w innej branży. Istotne jest, żeby potrafiły jasno i precyzyjnie formułować myśli przede wszystkim w formie pisemnej oraz wykazywały się sprawnością i wiedzą z zakresu obsługi elektronicznych kanałów komunikacji dostępnych na rynku.
  • Posługujących się językiem angielskim na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację pisemną oraz werbalną (poziom B2).
  • Dyspozycyjnych - pracujemy zmianowo 24/7 (3 dni weekendowe w miesiącu oraz zmiany w trybie nocnym 7 dni/3miesiące).

Zadania

  • #Na co możesz liczyć:
  • Pracę w organizacji o wysokich standardach i kulturze.
  • Cenne doświadczenie w zakresie obsługi pełnej palety produktów bankowych i kontaktów z Klientem.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz dopasowany system premiowy, uzależniony od efektów Twojej pracy.
  • Kompleksowe szkolenia wdrożeniowe z mentorem, produktowe, systemowe, proceduralne oraz warsztaty przygotowujące do obsługi Klienta.
  • Prywatną opiekę medyczną, kartę MultiSport (zamiennie vouchery do kina) oraz dofinansowanie hobby i strefę zniżek.
  • Dobrą atmosferę i pracę z nietuzinkowymi ludźmi, tworzącymi zgrany i profesjonalny zespół.
  • Przyjazne biuro w sąsiedztwie metra, tuż obok Pola Mokotowskiego.
Oferta utraciła ważność.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.