Numer referencyjny
109690/2019

STAŻYSTA/KA NA STANOWISKU BADACZ ZACHOWAŃ KONSUMENCKICH OBSZAR BADAŃ I ANALIZ W PROJEKTOWANIU CUSTOMER EXPERIENCE

Szczegóły

Oferta ważna do
2019-11-02
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Badania i Rozwój
Rodzaj umowy/współpracy
Płatny staż
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Piaseczno k. Warszawy
Preferowane kierunki
Nie określono

Kontakt

Opiekun
Ewelina Gałązka
Adres e-mail
ewelina.galazka@everbe.pl
Telefon
+48 602 250 850

Pracodawca

Everbe
W Everbe z pasją wspieramy małe i duże organizacje w zwiększaniu efektywności biznesowej dzięki tworzeniu proklienckich marek. Pomagamy firmom w budowaniu kultury organizacji w oparciu o customer experience oraz employee experience. Zajmujemy się badaniami, konsultingiem oraz projektowaniem rozwiązań z wykorzystaniem podejścia Design Thinking oraz Lean Customer Development.

Oferujemy: • Płatny staż w firmie stawiającej na ciągły rozwój • Dowolną dyspozycyjność (wymiar godzin do ustalenia indywidualnie) • Możliwość pracy na stałe po odbyciu stażu • Możliwość pracy zdalnej • Udział w ciekawych projektach • Realny wpływ na rozwój firmy i możliwość realizacji własnych pomysłów • Pracę w przyjaznej atmosferze

Jeśli jesteś zainteresowany/a prześlij nam swoje CV na email: ewelina.galazka@everbe.pl.

Wymagania

  • Jesteś idealnym kandydatem, jeśli:
  • • Masz otwarty umysł, jesteś ciekawy ludzi i świata
  • • Masz doskonałe umiejętności komunikacyjne i potrafisz pracować w zespole
  • • Lubisz podejmować kreatywne wyzwania i zależy ci na ciągłym rozwoju
  • • Interesuje cię Customer Experience i/lub Employee Experience
  • • Posiadasz rozwinięte umiejętności analityczne, lubisz pracować z danymi oraz potrafisz wyciągać i formułować wnioski na ich podstawie
  • • Potrafisz prowadzić research internetowy
  • • Chcesz łączyć pracę ze studiami
  • • Dobrze znasz MS Office (w szczególności Power Point oraz mile widziany Excel)
  • • Studiujesz min. na 3 roku lub skończyłeś/aś już studia (preferowane przez nas kierunki: socjologia, psychologia, antropologia lub inne kierunki humanistyczno-ekonomiczne)

Zadania

  • Do Twoich głównych zadań będzie należało:
  • • Wsparcie w realizowaniu badań jakościowych i ilościowych
  • • Pomoc przy analizie rynku oraz analizie treści informacji i przygotowywaniu raportów
  • • Analiza i wypracowywanie wniosków oraz rekomendacji z badań jakościowych i ilościowych
  • • Udział w warsztatach kreatywnych oraz projektowo-testowych (zależy od dyspozycyjności)
  • • Czynny udział w projekcie dla klienta (zależy od dyspozycyjności)
Oferta utraciła ważność.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.