Numer referencyjny
109689/2019

PR Assistant

Szczegóły

Oferta ważna do
2019-11-02
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Marketing/Promocja/PR
Rodzaj umowy/współpracy
Zlecenie
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna

Plik załącznika

Pracodawca

Hiacynta Bystrek
Grupa Walk: polska niezależna grupa marketingowa, obecna na rynku od 2006 roku. Oferuje kompleksowe rozwiązania komunikacyjne, tworzone w obrębie jednej struktury zgodnie z ideą „one stop shop”. W grupie pracuje blisko 150 osób, specjalizujących się w takich obszarach, jak: ATL, BTL, digital, field i shopper marketing, event marketing, public relations oraz social media.

W Walk PR zajmujemy się komunikacją wewnętrzną oraz zewnętrzną. Zaufali nam zarówno mali przedsiębiorcy, jak i duże korporacje. Dzięki takim działaniom dwutorowym wiemy, jak dotrzeć do niemal każdego potencjalnego odbiorcy. Od lat znajdujemy się w czołówce rankingów agencji PR przygotowywanych przez Związek Firm PR. Charakteryzuje nas nastawienie na poszukiwanie efektywnych i kreatywnych rozwiązań komunikacyjnych oraz procesowe podejście do zadań bazujące na kulturze LEAN. Wierzymy, że kluczem do sukcesu jest połączenie innowacyjności i podejścia procesowego.

Jesteśmy częścią Grupy Walk, polskiej niezależnej grupy marketingowej, obecnej na rynku od 2006 roku – specjalizuje się w budowaniu trwałych relacji pomiędzy firmami a ich otoczeniem zewnętrznym i wewnętrznym.

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko PR Assistant, która przy wsparciu doświadczonych managerów będzie się uczyć warsztatu PR-owego. Szukamy młodych, zaangażowanych osób, które wiążą swoją przyszłość z branżą PR i chcą pracować przy ciekawych projektach.

Aplikowanie przez stronę www: https://we.walk.pl/jobs/detail/pr-assistant-267 

Wymagania

  • podstawowa wiedza z zakresu narzędzi PR
  • tzw. „lekkie pióro”
  • posługiwanie się poprawną polszczyzną oraz znajomość zasad pisowni
  • status studenta ostatnich lat studiów (preferowane kierunki: dziennikarstwo, public relations, filologia polska, filologia angielska)
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktu z innymi
  • dobra znajomość języka angielskiego

Zadania

  • utrzymywanie relacji z mediami
  • prowadzenie researchu
  • bieżące wsparcie PR Account Managera
  • tworzenie materiałów do komunikacji
Oferta utraciła ważność.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.