Numer referencyjny
.
.
Technical Support
Szczegóły
Oferta ważna do2019-09-04
Wysokość wynagrodzenia
6000
Branża
Internet/E-commerce
Rodzaj umowy/współpracy
Zlecenie
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Nie określono
Pracodawca
Ework Group
Stanowisko Technical Support
Lokalizacja: Warszawa, ul. Inflancka
Stawka do 6000 PLN/mc + VAT na B2B + płatne urlopy (nie ma możliwości zatrudnienia na umowę o pracę)
Pełen etat (40 h/tygodniu)
Obowiązki zawodowe obejmują
• Analiza problemów klientów podczas korzystania z platformy firmowej
• Zapewnienie kompleksowego doradztwa klientom na piśmie za pośrednictwem Zendesk
• Komunikacja z zewnętrznymi partnerami firmy
• Ścisła współpraca z menedżerami kont i programistami w celu zapewnienia skutecznego przepływu informacji
Wymagania:
• Możliwość wykonywania analizy problemów biznesowych i architektury systemu
• Umiejętność logicznego myślenia i rozwiązywania złożonych problemów
• Doskonała znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (B2/C1)
• Bardzo dobra znajomość hiszpańskiego lub francuskiego (min. B2)
• Optymistyczna i otwarta osobowość
Co oferujemy:
• Szansę na pracę i rozwój jednej z najbardziej innowacyjnych firm w internetowej przestrzeni podróżniczej
• Dynamiczne, międzynarodowe środowisko pracy
• Wygodne biuro obok Metra Dworzec Gdański (Gdański Business Center)
• Płatne urlopy
• Możliwość home office - po okresie wdrożenia
Osoby zainteresowane, zachęcam do przesyłania CV w języku angielskim na adres: aleksandra.rusa@eworkgroup.com
Co oferujemy
• Szansa na pracę i rozwój jednej z najbardziej innowacyjnych firm w internetowej przestrzeni podróżniczej
• Dynamiczne, międzynarodowe środowisko pracy
• Wygodne biuro obok Metra Dworzec Gdański (Gdański Business Center)
• Płatne urlopy
• Możliwość home office - na późniejszym etapie
Osoby zainteresowane, zapraszam do przesłania CV na adres: aleksandra.rusa@eworkgroup.com
Wymagania
- Możliwość wykonywania analizy problemów biznesowych i architektury systemu
- Umiejętność logicznego myślenia i rozwiązywania złożonych problemów
- Zapał do nauki i dzielenia się swoimi odkryciami ze współpracownikami i klientami
- Doskonała znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (B2/C1)
- Bardzo dobra znajomość hiszpańskiego lub francuskiego (min. B2)
- Optymistyczna i otwarta osobowość
Zadania
- Analiza problemów klientów podczas korzystania z platformy firmowej
- Zapewnienie kompleksowego doradztwa klientom na piśmie za pośrednictwem Zendesk
- Komunikacja z zewnętrznymi partnerami firmy
- Ścisła współpraca z menedżerami kont i programistami w celu zapewnienia skutecznego przepływu informacji
- Dzielenie się pozytywnym nastawieniem ze światem na co dzień
Oferta utraciła ważność.