Numer referencyjny
.

Technical Support

Szczegóły

Oferta ważna do
2019-09-04
Wysokość wynagrodzenia
6000
Branża
Internet/E-commerce
Rodzaj umowy/współpracy
Zlecenie
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Nie określono

Pracodawca

Ework Group
Stanowisko Technical Support Lokalizacja: Warszawa, ul. Inflancka Stawka do 6000 PLN/mc + VAT na B2B + płatne urlopy (nie ma możliwości zatrudnienia na umowę o pracę) Pełen etat (40 h/tygodniu) Obowiązki zawodowe obejmują • Analiza problemów klientów podczas korzystania z platformy firmowej • Zapewnienie kompleksowego doradztwa klientom na piśmie za pośrednictwem Zendesk • Komunikacja z zewnętrznymi partnerami firmy • Ścisła współpraca z menedżerami kont i programistami w celu zapewnienia skutecznego przepływu informacji Wymagania: • Możliwość wykonywania analizy problemów biznesowych i architektury systemu • Umiejętność logicznego myślenia i rozwiązywania złożonych problemów • Doskonała znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (B2/C1) • Bardzo dobra znajomość hiszpańskiego lub francuskiego (min. B2) • Optymistyczna i otwarta osobowość Co oferujemy: • Szansę na pracę i rozwój jednej z najbardziej innowacyjnych firm w internetowej przestrzeni podróżniczej • Dynamiczne, międzynarodowe środowisko pracy • Wygodne biuro obok Metra Dworzec Gdański (Gdański Business Center) • Płatne urlopy • Możliwość home office - po okresie wdrożenia Osoby zainteresowane, zachęcam do przesyłania CV w języku angielskim na adres: aleksandra.rusa@eworkgroup.com

Co oferujemy

• Szansa na pracę i rozwój jednej z najbardziej innowacyjnych firm w internetowej przestrzeni podróżniczej

• Dynamiczne, międzynarodowe środowisko pracy

• Wygodne biuro obok Metra Dworzec Gdański (Gdański Business Center)

• Płatne urlopy

• Możliwość home office - na późniejszym etapie

Osoby zainteresowane, zapraszam do przesłania CV na adres: aleksandra.rusa@eworkgroup.com

Wymagania

  • Możliwość wykonywania analizy problemów biznesowych i architektury systemu
  • Umiejętność logicznego myślenia i rozwiązywania złożonych problemów
  • Zapał do nauki i dzielenia się swoimi odkryciami ze współpracownikami i klientami
  • Doskonała znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (B2/C1)
  • Bardzo dobra znajomość hiszpańskiego lub francuskiego (min. B2)
  • Optymistyczna i otwarta osobowość

Zadania

  • Analiza problemów klientów podczas korzystania z platformy firmowej
  • Zapewnienie kompleksowego doradztwa klientom na piśmie za pośrednictwem Zendesk
  • Komunikacja z zewnętrznymi partnerami firmy
  • Ścisła współpraca z menedżerami kont i programistami w celu zapewnienia skutecznego przepływu informacji
  • Dzielenie się pozytywnym nastawieniem ze światem na co dzień
Oferta utraciła ważność.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.