Numer referencyjny
BSG/2019

Koordynator/ka Projektu Build Solid Ground

Szczegóły

Oferta ważna do
2019-09-01
Wysokość wynagrodzenia
4500
Branża
Inna
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Nie określono

Pracodawca

Pracodawca nie udostępnił wizytówki

Aktualnie do Zespołu Fundacji poszukujemy Koordynatora/ki projektu międzynarodowego współfinansowanego ze środków UE – Raising public awareness of development issues and promoting development education in the European Union realizowanego w latach 2017 r. – 2020 r. Celem projektu jest podnoszenie świadomości, wiedzy i zaangażowania obywateli społeczeństw europejskich w kwestie globalnego mieszkalnictwa, prawa do ziemi, zrównoważonego rozwoju miast zgodnie z Celami Zrównoważonego Rozwoju (SDG 11) i rekomendacjami zawartymi w New Urban Agenda (NUA). Główną grupą docelową projektu są uczniowie i studenci szkół i uczelni, a metodyką projektu - aktywizujące techniki nauczania rekomendowane w edukacji globalnej. Działania w Polsce realizowane będą we współpracy z organizacjami pozarządowymi, władzami lokalnymi, uniwersytetami w kraju i za granicą.

Zapewniamy interesujące wyzwania, przyjazną i twórczą atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku i umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu z wynagrodzeniem w wysokości 4.500 PLN brutto.

Oferujemy zatrudnienie na umowę o pracę na okres trwania projektu, do października 2020 r. Praca ma charakter stacjonarny. Zainteresowane osoby, które spełniają wyżej wymienione kryteria prosimy o przesyłanie CV wraz z krótkim listem motywacyjnym w języku angielskim na adres: rekrutacja(at)habitat.pl, z nr referencyjnym w tytule wiadomości.

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.

Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych). Jednocześnie, informujemy, iż Administratorem Danych Osobowych jest Fundacja Habitat for Humanity Poland z siedzibą w Warszawie (00-542) przy ul. Mokotowskiej 55; Przesłane w aplikacji dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora Danych Osobowych od momentu ich pozyskania przez okres 3 miesięcy od czasu zakończenia procesu rekrutacji. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w zakresie danych osobowych możliwy jest pod adresem e-mail rodo (at) habitat.pl. Podanie danych osobowych jest konieczne w celu realizacji procesu rekrutacji. Przekazane dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany. Dane udostępnione w procesie rekrutacji nie będą przykazywane do podmiotów zewnętrznych. Przysługuje Panu / Pani prawo dostępu do danych osobowych, prawo do sprostowania danych osobowych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, prawo do przenoszenia danych do innego administratora, prawo usunięcia danych osobowych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do cofnięcia zgody, a także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Wymagania

  •  wykształcenie wyższe,
  •  bardzo dobra znajomość języka angielskiego (płynna komunikacja w mowie i piśmie; przewidywany test umiejętności),
  •  doświadczenie w koordynacji programów/projektów od strony merytorycznej, logistycznej, administracyjnej i budżetowej,
  •  doświadczenie w realizacji projektów edukacyjnych jest mile widziane - atutem będzie wiedza w zakresie edukacji globalnej,
  •  doskonała komunikacja w mowie i piśmie,
  •  umiejętność budowania relacji z zespołem i otoczeniem Fundacji (organizacje, szkoły, trenerzy, eksperci, biznes),
  •  kreatywność i innowacyjność,
  •  umiejętność pracy pod presją czasu.

Zadania

  • 1. Koordynacja projektu w zakresie merytorycznym, organizacyjnym i administracyjnym,
  • 2. Bieżąca komunikacja z liderem i partnerami projektu,
  • 3. Koordynacja bieżąca edukacyjnych działań projektu w Polsce,
  • 4. Nadzór nad trenerami i trenerkami oraz 4 partnerskimi organizacjami pozarządowymi,
  • 5. Realizacja projektu zgodnie z wytycznymi UE, umowami i procedurami wewnętrznymi Habitat for Humanity, w tym osiągnięcie zakładanych wskaźników rezultatów projektu,
  • 6. Koordynacja wydarzeń edukacyjnych w projekcie (m.in. cykliczne warsztaty edukacyjne w szkołach podstawowych, średnich i wyższych, seminaria, debaty edukacyjne, wydarzenia uliczne, akcje edukacyjne podczas festiwali muzycznych, gala finalna projektu, konferencje, wyjazdy zagraniczne w ramach projektu),
  • 7. Prowadzenie działań upowszechniających i promujących cele i rezultaty projektu, szczególnie obsługa merytoryczna strony internetowej projektu,
  • 8. Przygotowywanie i składanie raportów merytorycznych i finansowych z realizacji poszczególnych etapów projektu oraz opracowywanie danych do raportów dla Komisji Europejskiej.
Zaloguj się, aby odpowiedzieć.
Kliknij tutaj, aby przejść do formularza logowania
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.