Numer referencyjny
109549/2019

Konsultant Call Center

Szczegóły

Oferta ważna do
2019-08-21
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Call center/Obsługa klienta
Rodzaj umowy/współpracy
Zlecenie
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Nie określono

Pracodawca

PKP S.A.
PKP S.A. pełni nadzór właścicielski nad spółkami Grupy PKP w celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi transportowo-logistycznej pasażerów i towarów. PKP S.A. jest również jednym z największych właścicieli nieruchomości w Polsce. W zasobach Spółki znajduje się m.in. ok. 96 tys. ha gruntów oraz 52 tys. budynków i budowli. Jej majątek stanowią zarówno obiekty pełniące funkcje związane z transportem i obsługą podróżnych (dworce kolejowe), jak i nieruchomości stricte komercyjne. PKP S.A. prowadzi aktywne działania jako zarządca, polegające m.in. na inicjowaniu inwestycji oraz szukaniu sposobów optymalnego zagospodarowania kolejowych gruntów. Kluczowym zadaniem PKP S.A. jest zapewnienie wysokiego standardu usług na dworcach kolejowych. Spółka realizuje szeroko zakrojony program modernizacji dworców, którego celem jest dostosowanie ich do potrzeb zarówno podróżnych, jak i lokalnych społeczności. Oprócz usług ściśle związanych z podróżą, mają pełnić także funkcje społeczne i miastotwórcze. Ważne uzupełnienie stanowią funkcje komercyjne. W ramach modernizacji wdrażane będą innowacyjne rozwiązania techniczne i architektoniczne. Wśród priorytetów przy realizacji inwestycji należy wymienić dostosowanie dworców do potrzeb wszystkich grup pasażerów, w tym osób o ograniczonej możliwości poruszania się. realizując inwestycje PKP S.A. zamierza ściśle współpracować z samorządami, m. in. w zakresie tworzenia węzłów przesiadkowych, integrujących kolej z innymi środkami transportu.

Oferujemy:

umowę zlecenie możliwość rozwoju zawodowego i indywidualnie planowaną ścieżkę kariery

pracę w stabilnej firmie z bogatymi tradycjami

udział w licznych projektach związanych z rozwojem spółek Grupy PKP - jednego z największych polskich pracodawców zatrudniającego ponad 76 tys. pracowników

atrakcyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy


Wymagania

  • wykształcenie minimum średnie (mile widziane wyższe)
  • 1 - 2 letnie doświadczenie zawodowe związane z obsługą Klientów
  • umiejętność obsługi Word i Excel
  • umiejętność podejmowania decyzji w ramach przydzielonych kompetencji
  • osoba zdeterminowana, zdecydowana osiągać założone cele, samodzielna
  • dodatkowym atutem będzie chęć uczenia się oraz otwartość na zmiany

Zadania

  • kompleksowy kontakt telefoniczny z Klientami
  • prowadzenie negocjacji na etapie windykacji polubownej
  • zawieranie telefonicznych porozumień w zakresie spłaty długu z Klientami
  • kontrola spływu należności zgodnie z ustalonym harmonogramem
  • ustalanie danych teleadresowych Klientów PKP S.A.
  • prace związane z porządkowaniem dokumentacji i jej archiwizacją
Oferta utraciła ważność.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.