Numer referencyjny
109538/2019

Specjalista ds. sprzedaży szkoleń i obsługi klienta

Szczegóły

Oferta ważna do
2019-08-17
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Inna
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Nie określono

Pracodawca

Aktren
Od 14 lat szkolimy, doradzamy, dzielimy się wiedzą i odczuwamy satysfakcję z efektów naszych działań. Realizujemy szkolenia w zakresie kompetencji menedżerskich, wystąpień publicznych, storytellingu, negocjacji, komunikacji i innych kompetencji miękkich. W naszym zespole są managerowie, psycholodzy, sprzedawcy, aktorzy, dziennikarze. Dzięki tak różnym doświadczeniom mamy wiedzę i kompetencje, żeby wspierać naszych klientów w sposób kompleksowy (od szkoleń motywacyjnych, sprzedażowych, wystąpienia publiczne po negocjacyjne). W pracy posługujemy się oryginalnymi, wypracowanymi przez nas metodami. Priorytetem jest dla nas komfort klienta, jego indywidualność, neutralność, osobisty potencjał oraz samoświadomość jako najlepsza droga do wprowadzenia trwałych zmian.

Kim jesteśmy?

Firmą szkoleniową specjalizującą się w temacie wystąpień publicznych. Ten rok jest dla nas wyjątkowo rozwojowy – realizujemy wiele niesamowitych projektów, tworzymy nowe produkty, a przed nami następne pracowite i fascynujące miesiące. W związku z tym potrzebujemy kolejnej osoby na nasz pokład! Kogoś dynamicznego, energetycznego, kto z pasją będzie realizować swoje marzenia oraz nasze wspólne projekty czerpiąc z tego wielką przyjemność!

Opis stanowiska:

Szukamy „przecinaka”, który będzie odpowiedzialny za aktywną sprzedaż usług szkoleniowych, przyjmowanie zgłoszeń i zapytań szkoleniowych, obsługę Klienta. Przy realizacji swoich zadań będziesz współpracować z całym zespołem. Wprowadzimy Cię w każde zadanie i będziemy pomocni na każdym etapie Twojej pracy. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00 w biurze na Woli.

Zakres odpowiedzialności

Obsługa klienta i sprzedaż:

• Przyjmowanie i odpowiadanie na zapytania Klientów wstępnie zainteresowanych, zapytania ofertowe (telefon, mail, media społecznościowe FB, Linkedin)

• Nawiązywanie nowych kontaktów – aktywne działania sprzedażowe (głównie z Działami HR)

• Doprecyzowanie i badanie potrzeb Klienta

• Przygotowanie, składanie i przesyłanie ofert

• Utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi Klientami

• Aktualizowanie bazy danych Klientów (CRM)

• (Na dalszym etapie pracy) Poszukiwanie i tworzenie indywidualnych rozwiązań (nowych produktów i usług) trafiających w specyficzne potrzeby Klientów

Co jest dla nas ważne?

• Kompetencje sprzedażowe

• Wysokie kompetencje w telefonicznej obsłudze Klienta!

• Odwaga, swoboda i pewność siebie w nawiązywaniu kontaktów

• Umiejętności obsługi komputera (Word, PP, Linkedin, Excel)

• Pasji w poznawaniu ludzi i utrzymywaniu relacji

Uwaga ważne! Poszukujemy nie tylko osoby, która ma doświadczenie na podobnym stanowisku, ale również kogoś, kto dopiero zaczyna swoją drogę zawodową. Ważniejsze są dla nas Twoje predyspozycje, zaangażowanie, dynamizm i kreatywność w działaniu niż aktualne umiejętności. Zatem może to być również staż lub praktyki, które mamy nadzieję przerodzą się w stałe zatrudnienie.

Dodatkowym atutem będzie:

• Doświadczenie w pracy w Call Centre

• Doświadczenie w pracy w firmie szkoleniowej lub Dziale HR

• Głos, który potrafi oczarować, błysk w oku podczas sprzedaży i kreatywne podejście do wyzwań

• Zmysł graficzny (przygotowywanie ofert)

• Dobre umiejętności prezentacji i wystąpień publicznych

• Język angielski w stopniu dobrym

Co zyskujesz podejmując wyzwanie?

• Pracę w kameralnym gronie entuzjastów

• Możliwość realizowania własnych pomysłów

• Pracę w biurze na Woli

• Możliwość rozwoju własnego i udziału w szkoleniach

• Formę zatrudnienia zgodną z Twoimi oczekiwaniami (firma-firma/ umowa o pracę)

• Ważne - będziemy wyciągać daleko idące konsekwencje za brak poczucia humoru :)

Prosimy o umieszczanie w dokumentach następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji” (zgodnie z Ustawa z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych, dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883).

Prosimy o przesyłanie zgłoszeń na adres rekrutacja@aktren.pl

Na zgłoszenia czekamy do 5 sierpnia 2019!

Wymagania

  • Kompetencje sprzedażowe, Wysokie kompetencje w telefonicznej obsłudze Klienta!, Odwaga, swoboda i pewność siebie w nawiązywaniu kontaktów, Umiejętności obsługi komputera (Word, PP, Linkedin, Excel), Pasja w poznawaniu ludzi i utrzymywaniu relacji, Doświadczenie w pracy w Call Centre, Doświadczenie w pracy w firmie szkoleniowej lub Dziale HR, Głos, który potrafi oczarować, błysk w oku podczas sprzedaży i kreatywne podejście do wyzwań, Zmysł graficzny (przygotowywanie ofert), Dobre umiejętności prezentacji i wystąpień publicznych, Język angielski w stopniu dobrym

Zadania

  • Przyjmowanie i odpowiadanie na zapytania Klientów wstępnie zainteresowanych, zapytania ofertowe (telefon, mail, media społecznościowe FB, Linkedin), Nawiązywanie nowych kontaktów – aktywne działania sprzedażowe (głównie z Działami HR), Doprecyzowanie i badanie potrzeb Klienta, Przygotowanie, składanie i przesyłanie ofert, Utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi Klientami, Aktualizowanie bazy danych Klientów (CRM)
Oferta utraciła ważność.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.