Numer referencyjny
109418/2019
109418/2019
Customer Support Specialist with Hungarian and English
Szczegóły
Oferta ważna do2019-07-06
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Finanse i księgowość
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Nie określono
Pracodawca
X-Trade Brokers
XTB to przede wszystkim innowacyjność i ciągły rozwój. Tworzymy największą firmę FinTech w Polsce, specjalizujacą się w obrocie pozagiełdowymi, pochodnymi instrumentami finansowymi.
Działamy na ponad 10 rynkach min. w Europie i Ameryce Południowej. Globalnie zatrudniamy ponad 400 osób.
Stawiamy na rozwój naszych pracowników, dlatego XTB jest najlepszym miejscem, aby zdobyć doświadczenie i rozwijać nabyte umiejętności. Nasza innowacyjna działalność, produkty i technologie są doceniane przez inwestorów i rynek.
W tym roku zdobyliśmy już 4 nagrody przyznawane podczas największej branżowej konferencji 'Invest Cuffs' - Polish Forex Broker of the Year, Product of the Year, Polish CFD Broker of the Year, Marketing Campaign of the Year.
Job description:
- providing excellent customer service
- building up positive relationships with customers resolving issues in a timely manner and ensure high levels of customer satisfaction
- providing explanations in relation to customer complaints (both written and by phone)
- monitoring of the situation on financial markets
- working with the CRM system (verification and completing clients data)
- cooperating with external XTB branches and internal departments
- translating information from English to Hungarian
Requirements:
- higher education (might be IV or V year student)
- background or experience in economics or financial services would be a plus
- previous experience in a customer service role desirable
- Hungarian language- very good spoken and written required
- English language - proficiency level required
- responsibility and ability to multitask, prioritize and close tasks quickly
- strong communication, interpersonal and negotiation skills
- good knowledge of MS Office
- knowledge of financial markets and XTB’s core business would be an advantage
We offer:
- full-time employment agreement
- great learning opportunity in cooperation with multinational units of the company
- all the required tools and training required to be successful
- work in internationally known company with a well-recognized brand young, professional, dynamic team and multinational environment
- benefits (Multisport, office massages, privet health care)
Wymagania
- higher education (might be IV or V year student)
- background or experience in economics or financial services would be a plus
- previous experience in a customer service role desirable
- Hungarian language- very good spoken and written required
- English language - proficiency level required
- responsibility and ability to multitask, prioritize and close tasks quickly
- strong communication, interpersonal and negotiation skills
- good knowledge of MS Office
- knowledge of financial markets and XTB’s core business would be an advantage
Zadania
- providing excellent customer service
Oferta utraciła ważność.