Numer referencyjny
109418/2019

Customer Support Specialist with Hungarian and English

Szczegóły

Oferta ważna do
2019-07-06
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Finanse i księgowość
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Nie określono

Pracodawca

X-Trade Brokers
XTB to przede wszystkim innowacyjność i ciągły rozwój. Tworzymy największą firmę FinTech w Polsce, specjalizujacą się w obrocie pozagiełdowymi, pochodnymi instrumentami finansowymi. Działamy na ponad 10 rynkach min. w Europie i Ameryce Południowej. Globalnie zatrudniamy ponad 400 osób. Stawiamy na rozwój naszych pracowników, dlatego XTB jest najlepszym miejscem, aby zdobyć doświadczenie i rozwijać nabyte umiejętności. Nasza innowacyjna działalność, produkty i technologie są doceniane przez inwestorów i rynek. W tym roku zdobyliśmy już 4 nagrody przyznawane podczas największej branżowej konferencji 'Invest Cuffs' - Polish Forex Broker of the Year, Product of the Year, Polish CFD Broker of the Year, Marketing Campaign of the Year.

Job description:

  • providing excellent customer service
  • building up positive relationships with customers resolving issues in a timely manner and ensure high levels of customer satisfaction
  • providing explanations in relation to customer complaints (both written and by phone)
  • monitoring of the situation on financial markets
  • working with the CRM system (verification and completing clients data)
  • cooperating with external XTB branches and internal departments
  • translating information from English to Hungarian

Requirements:

  •   higher education (might be IV or V year student)
  • background or experience in economics or financial services would be a plus
  • previous experience in a customer service role desirable
  • Hungarian language- very good spoken and written required
  • English language - proficiency level required
  • responsibility and ability to multitask, prioritize and close tasks quickly
  • strong communication, interpersonal and negotiation skills
  • good knowledge of MS Office
  • knowledge of financial markets and XTB’s core business would be an advantage

We offer:

  •   full-time employment agreement
  • great learning opportunity in cooperation with multinational units of the company
  • all the required tools and training required to be successful
  • work in internationally known company with a well-recognized brand young, professional, dynamic team and multinational environment
  • benefits (Multisport, office massages, privet health care)

Wymagania

  • higher education (might be IV or V year student)
  • background or experience in economics or financial services would be a plus
  • previous experience in a customer service role desirable
  • Hungarian language- very good spoken and written required
  • English language - proficiency level required
  • responsibility and ability to multitask, prioritize and close tasks quickly
  • strong communication, interpersonal and negotiation skills
  • good knowledge of MS Office
  • knowledge of financial markets and XTB’s core business would be an advantage

Zadania

  • providing excellent customer service
Oferta utraciła ważność.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.