Numer referencyjny
002/2019

Customer Service Professional – Turkish speaker

Szczegóły

Oferta ważna do
2019-07-03
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Call center/Obsługa klienta
Rodzaj umowy/współpracy
Zlecenie
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warsaw
Preferowane kierunki
Nie określono

Kontakt

Opiekun
Maja Gruzlewska
Adres e-mail
rekrutacja4@sitel.com
Telefon
+48.22.411.1700

Pracodawca

Sitel Polska
Sitel jest jednym z wiodących dostawców usług związanych z zarządzaniem doświadczeniami klienta. Posiadamy ponad trzydziestoletnie doświadczenie w swojej branży. 75 000 naszych pracowników ze 146 lokalizacji rozmieszczonych w 22 krajach wspiera w 48 językach ponad 400 partnerów biznesowych. Oferowane przez nas rozwiązania obejmują pozyskiwanie i obsługę klienta oraz wsparcie techniczne. W Sitel dzielimy się wiedzą, budujemy zaufanie i silne relacje z klientami. Kierujemy się zasadą people first, dzięki czemu świadczona przez nas obsługa jest na najwyższym poziomie. W skład Grupy Sitel wchodzą wiodące w branży firmy oferujące outsourcing procesów biznesowych, marketing cyfrowy, szkolenia i zarządzanie talentami, technologie i innowacje, rozwiązania konsultingowe i analityczne.

Sitel Group is comprised of industry-leading firms providing business process outsourcing, digital marketing, training and talent management, technology and innovation, consulting and analytics solutions. We are looking for candidates for the position:


Customer Service Professional – Turkish speaker

Location: Warsaw, Mokotow


On this position you will be responsible for answering calls and emails made for individual bookings and requests for information. Having contacts with corporate or private customers or/and with partners such as travel agencies, companies.


It is worth joining us:

• Internal promotion opportunity

•Friendly, multicultural work environment

• Flexible working hours MON – SUN 8:00 AM – 8:00 PM


We expect:

• Native/fluent Turkish

• Ability to communicate in English

• Customer service experience – will be an asset

• IT literacy (Windows, MS suite)

• Excellent interpersonal skills, team work oriented You get

• Labor contact (full time, 40 h/week)

• Private healthcare, sport card

• Employee command program

• Bonuses for vacation 

Wymagania

  • Turkish
  • English

Zadania

  • Answering calls and emails
Oferta utraciła ważność.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.