Numer referencyjny
114274

(Junior) Customer Service / Order Handling Specialist with Danish

Szczegóły

Oferta ważna do
2019-06-24
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Sprzedaż - handel detaliczny/sieci handlowe
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Nie określono

Kontakt

Opiekun
Kinga Rukat
Adres e-mail
kinga.rukat@siemens.com
Telefon
+48 22 870 90 00

Pracodawca

Siemens Sp. z o.o.
Siemens, potęga w dziedzinie elektroniki i elektrotechniki, działa w ponad 190 krajach. Oferuje szeroki wybór pionierskich produktów zapewniających wydajność w energetyce, produktywność w przemyśle, dostępność opieki zdrowotnej i inteligentnej infrastruktury – z dużym naciskiem na ochronę środowiska. Aby odpowiedzieć na najtrudniejsze wyzwania współczesnego świata, potrzebujemy otwartych, ciekawych ludzi, którzy nie boją się pytać. Tak, jak to robi 405 000 pracowników Siemensa na świecie. I może tak jak Ty.

We are currently looking for Customer Service / Order Handling Specialists with Danish language to join our international order management / logistics centre in one of our Divisions (B2B model). The successful candidates will be primarily responsible for customer order processing (products and systems), some logistics activities and taking part in shaping of a shared services delivery model dedicated to the European countries. There is a possibility to work remotely.


We offer:

- Employment in an international organization who is a world leader in its sector and has a stable market position;

- A chance for professional development; Work in an international, diverse environment where English is the main language of communication;

- Office location – far from “Mordor”, with quick and convenient public transport (10-minute walk from Warszawa Wschodnia train station), near Soho Factory and Neon Museum OR a possibility to work remotely; Additional (paid) holidays;

- Competitive salary and social benefits such as:

private medical care

life insurance

sports card

subsidized meals

…and a lot more!


How do I apply?

Please apply online and send us your CV in English.

https://jobs.siemens-info.com/jobs/114274?lang=en-gb&previousLocale=en-US

Wymagania

  • Fluent written and verbal communication in English;
  • Advanced level of Danish;
  • Experience/background in logistics/supply chain, business administration, customer service (gained preferably in the technical sector, SSC/BPO) will be a plus;
  • Knowledge of ERP software (preferably SAP) - will be also a plus;
  • Ability to work in a team;
  • Good communication and customer service skills;
  • Open-mindedness and constructive attitude to performed tasks.

Zadania

  • Processing orders in the system (SAP) based on the input from customers and salesmen;
  • Phone and e-mail contact with customers;
  • Close cooperation with various internal departments;
  • Organization of deliveries and material flow within the company in line with relevant regulations;
  • Actively proposing process optimizations.
Oferta utraciła ważność.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.