Numer referencyjny
TA-201905161457

STAŻ W DZIALE SPRZEDAŻY WŚRÓD ULUBIONYCH TWÓRCÓW YOUTUBE

Szczegóły

Oferta ważna do
2019-06-15
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Staże i praktyki
Rodzaj umowy/współpracy
Bezpłatny staż
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Nie określono

Kontakt

Opiekun
Katarzyna Opara
Adres e-mail
kasia.opara@abstra.tv
Telefon
575278102

Pracodawca

Abstra Sp. z o.o.
ABSTRA TO: - Największy niezależny producent video na YouTube w Polsce. Każdego miesiąca nasze video są wyświetlane 55 mln razy. Producent takich kanałów jak: "Abstrachuje", "Beksy", "Dla Pieniędzy", "Nieprzygotowani", "Masny Kanał", "Maksymalnie", "Do Roboty", "Michał Sieńkowski", "Foot Truck", "HAJLAJT" - Lider w dotarciu do grupy wiekowej 13-34 w segmentach: rozrywka i edukacja na YouTube - Dynamicznie rozwijająca się firma, produkująca 50+ materiałów video miesięcznie - Pierwszy wybór dla klientów, chcących dotrzeć do młodych ludzi ze swoim produktem

Oferujemy wiedzę i umiejętności z zakresu:

• procesów sprzedaży i koordynacji projektów na platformie YT oraz innych platformach social media

• procesu produkcji materiałów do kampanii branded content

• podstaw tworzenia strategii komunikacyjnej na platformach social media

• podstaw analityki Youtube i innych platform social media

• odnalezienia się w tak dynamicznie rozwijającej się firmie jak Abstra, w namacalnej bliskości swoich ulubionych twórców na YouTube ????

Żeby Twoja kandydatura była rozpatrzona prześlij proszę CV wraz z rozwiązaniem poniższego zadania:

ZADANIE:

Stwórz prezentację (Power Point) opisującą Twój ulubiony kanał na Youtube i wymyśl przykładowy odcinek, w którym jego Twórca promuję jeden z przykładowych produktów (pasta do zębów dla psów – bez pokazywania psa, smocze mięso w puszce, aplikacja do wynajmowania znajomych/przyjaciół).

Powodzenia i do zobaczenia w Abstra ????

Wymagania

  • Zapraszamy studentów kierunku „Dziennikarstwo i komunikacja społeczna” i wszystkich, którzy interesują się mediami, strategią sprzedaży oraz współpracami komercyjnymi.

Zadania

  • Codzienne wsparcie działu Branded Content w obowiązkach związanych ze sprzedażą oraz egzekucją współprac komercyjnych; Reaserch – nowe trendy na YT i platformach social media, monitorowanie konkurencyjnych produkcji, monitorowanie portali branżowych w poszukiwaniu nowych możliwości współprac; Współtworzenie raportów po kampaniach z wykorzystaniem Youtube Analitics / Youtube CMS oraz pozostałych platform social media; Aktualizowanie danych w materiałach sprzedażowych; Udział w spotkaniach strategicznych / kreatywnych działu Branded Content; Archiwizacja ofert wysłanych przez dział Branded Content;
Oferta utraciła ważność.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.