PR/01/2019
STAŻ W DZIALE PR WŚRÓD ULUBIONYCH TWÓRCÓW YOUTUBE
Szczegóły
Oferta ważna doKontakt
OpiekunPracodawca
Oferujemy wiedzę i umiejętności z zakresu:
• podstaw pracy w dziale komunikacji największego niezależnego producenta wideo na YouTube w Polsce
• Nawiązania kontaktów z kluczowymi dziennikarzami lifestyle, new tech, corporate
• tworzenia strategii komunikacyjnych w PR i w Social Media i jej właściwej egzekucji
• kluczowych aspektów organizacji wydarzeń zewnętrznych i wewnętrznych
• odnalezienia się w tak dynamicznie rozwijającej się firmie jak Abstra, w namacalnej bliskości swoich ulubionych twórców na YouTube ????
Żeby Twoja kandydatura była rozpatrzona prześlij proszę CV wraz z rozwiązaniem poniższych zadań:
ZADANIE 1:
Do Abstra należy 15 kanałów na YouTube, reprezentujących różnorodne nisze tematyczne (rozrywka, edukacja, lifestyle, sport). Wkrótce będziemy zagospodarowywać kolejne obszary polskiego YouTube. Przygotuj informację prasową (max. 1 strona w .doc) o uruchomieniu naszego potencjalnego nowego kanału, dysponując jedynie poniższymi wskazówkami:
• Segment: Beauty / przygoda / rozrywka / lifehack
• Założenia: Testowanie kosmetyków w możliwie najbardziej ekstremalnych warunkach (np. w jaki sposób przydaje się fluoroscencyjna szminka w jaskini, przy jakiej sile wiatru włosy potraktowane lakierem zostaną zmierzwione, jak sprawdza się eyeliner, kiedy pływasz w ścieku etc.). Czas trwania każdego wideo – ok. 10-15 minut. Emisja – raz w tygodniu.
• Prowadząca: Młoda dziewczyna, mikroinfluencerka, nie obawiająca się podjąć każdego wyzwania, debiutantka na YouTube. Pasja – wspinaczka wysokogórska i cross-fit Propozycja informacji prasowej powinna zawierać tytuł, lead i 2-3 akapity na temat kanału. Informacja kierowana do mediów B2B/Trade (m.in. Wirtualne Media, Press)
ZADANIE 2: Przygotuj proszę krótką (5 slajdów) prezentację w .ppt na temat możliwości wypromowania takiego kanału w mediach lifestyle i B2B/Trade.
Powodzenia i do zobaczenia w Abstra ????
Wymagania
- Zapraszamy studentów kierunku „Dziennikarstwo i komunikacja społeczna” i wszystkich, którzy interesują się mediami, dziennikarstwem oraz komunikacją PR i w Social Media.
Zadania
- Praca twórcza związana z przygotowaniem informacji prasowych oraz copy postów na media społecznościowe Abstra oraz twórców
- Nawiązywanie kontaktów z kluczowymi przedstawicielami mediów
- Monitoring i analiza publikacji medialnych
- Pomoc w opracowywaniu strategii komunikacyjnej PR dla Abstra oraz należących do portfolio firmy kanałów
- Pomoc w opracowywaniu strategii komunikacyjnej Social Media dla Abstra oraz należących do portfolio firmy kanałów
- Pomoc w organizacji konferencji prasowych dla partnerów zewnętrznych oraz wewnętrznych
- Koordynacja działań związanych z partycypacją twórców związanych z Abstra w konferencjach