Numer referencyjny
PR/01/2019

STAŻ W DZIALE PR WŚRÓD ULUBIONYCH TWÓRCÓW YOUTUBE

Szczegóły

Oferta ważna do
2019-05-10
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Inna
Rodzaj umowy/współpracy
Bezpłatny staż
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Nie określono

Kontakt

Opiekun
Katarzyna Opara
Adres e-mail
kasia.opara@abstra.tv
Telefon
575278102

Pracodawca

Abstra Sp. z o.o.
ABSTRA TO: - Największy niezależny producent video na YouTube w Polsce. Każdego miesiąca nasze video są wyświetlane 55 mln razy. Producent takich kanałów jak: "Abstrachuje", "Beksy", "Dla Pieniędzy", "Nieprzygotowani", "Masny Kanał", "Maksymalnie", "Do Roboty", "Michał Sieńkowski", "Foot Truck", "HAJLAJT" - Lider w dotarciu do grupy wiekowej 13-34 w segmentach: rozrywka i edukacja na YouTube - Dynamicznie rozwijająca się firma, produkująca 50+ materiałów video miesięcznie - Pierwszy wybór dla klientów, chcących dotrzeć do młodych ludzi ze swoim produktem

Oferujemy wiedzę i umiejętności z zakresu:

• podstaw pracy w dziale komunikacji największego niezależnego producenta wideo na YouTube w Polsce

• Nawiązania kontaktów z kluczowymi dziennikarzami lifestyle, new tech, corporate

• tworzenia strategii komunikacyjnych w PR i w Social Media i jej właściwej egzekucji

• kluczowych aspektów organizacji wydarzeń zewnętrznych i wewnętrznych

• odnalezienia się w tak dynamicznie rozwijającej się firmie jak Abstra, w namacalnej bliskości swoich ulubionych twórców na YouTube ????


Żeby Twoja kandydatura była rozpatrzona prześlij proszę CV wraz z rozwiązaniem poniższych zadań:

ZADANIE 1:

Do Abstra należy 15 kanałów na YouTube, reprezentujących różnorodne nisze tematyczne (rozrywka, edukacja, lifestyle, sport). Wkrótce będziemy zagospodarowywać kolejne obszary polskiego YouTube. Przygotuj informację prasową (max. 1 strona w .doc) o uruchomieniu naszego potencjalnego nowego kanału, dysponując jedynie poniższymi wskazówkami:

• Segment: Beauty / przygoda / rozrywka / lifehack

• Założenia: Testowanie kosmetyków w możliwie najbardziej ekstremalnych warunkach (np. w jaki sposób przydaje się fluoroscencyjna szminka w jaskini, przy jakiej sile wiatru włosy potraktowane lakierem zostaną zmierzwione, jak sprawdza się eyeliner, kiedy pływasz w ścieku etc.). Czas trwania każdego wideo – ok. 10-15 minut. Emisja – raz w tygodniu.

• Prowadząca: Młoda dziewczyna, mikroinfluencerka, nie obawiająca się podjąć każdego wyzwania, debiutantka na YouTube. Pasja – wspinaczka wysokogórska i cross-fit Propozycja informacji prasowej powinna zawierać tytuł, lead i 2-3 akapity na temat kanału. Informacja kierowana do mediów B2B/Trade (m.in. Wirtualne Media, Press)


ZADANIE 2: Przygotuj proszę krótką (5 slajdów) prezentację w .ppt na temat możliwości wypromowania takiego kanału w mediach lifestyle i B2B/Trade.


Powodzenia i do zobaczenia w Abstra ????

Wymagania

  • Zapraszamy studentów kierunku „Dziennikarstwo i komunikacja społeczna” i wszystkich, którzy interesują się mediami, dziennikarstwem oraz komunikacją PR i w Social Media.

Zadania

  • Praca twórcza związana z przygotowaniem informacji prasowych oraz copy postów na media społecznościowe Abstra oraz twórców
  • Nawiązywanie kontaktów z kluczowymi przedstawicielami mediów
  • Monitoring i analiza publikacji medialnych
  • Pomoc w opracowywaniu strategii komunikacyjnej PR dla Abstra oraz należących do portfolio firmy kanałów
  • Pomoc w opracowywaniu strategii komunikacyjnej Social Media dla Abstra oraz należących do portfolio firmy kanałów
  • Pomoc w organizacji konferencji prasowych dla partnerów zewnętrznych oraz wewnętrznych
  • Koordynacja działań związanych z partycypacją twórców związanych z Abstra w konferencjach
Oferta utraciła ważność.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.