Numer referencyjny
109237/2019
109237/2019
STAŻYSTA W DZIALE KOMUNIKACJI KORPORACYJNEJ
Szczegóły
Oferta ważna do2019-05-08
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Marketing/Promocja/PR
Rodzaj umowy/współpracy
Zlecenie
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Nie określono
Pracodawca
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Leroy Merlin to sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych należąca do ADEO, składającej się z 32 przedsiębiorstw, działających w 14 krajach. Oferujemy materiały budowlane, artykuły do majsterkowania, wystroju wnętrz i ogrodnictwa. Nasza firma to przyjazne miejsce pracy: rozwijamy ludzi, dajemy im samodzielność i możliwość podejmowania decyzji, doceniamy zaangażowanie, dzielimy się wspólnie wypracowanymi zyskami. Od 2016 roku razem kibicujemy Reprezentacji Polski w piłce nożnej.
Oferujemy:
- Możliwość zdobycia doświadczenia w obszarze komunikacji wewnętrznej, zewnętrznej i Employer Brandingu w globalnej firmie;
- Okazję do nauki i sprawdzenia się „w boju” dzięki różnorodnym zadaniom i projektom;
- Szansę rozwoju pod okiem doświadczonych ekspertów, których łączne doświadczenie w obszarze komunikacji przekracza 40 lat;
- Możliwość rozwinięcia umiejętności pisania krótkich artykułów, wystąpień publicznych ale też analizowania danych;
- Wykorzystanie mediów społecznościowych w codziennej pracy; Pracę w przyjaznej atmosferze i wsparcie ze strony zespołu;
- Wraz ze wzrostem kompetencji – coraz większą samodzielność w działaniu;
- Staż płatny w ramach umowy- zlecenia.
Aplikuj:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=f18ec6cd173345c5adca612b5735580c
Wymagania
- Posiadasz statusu studenta IV/V roku studiów ukierunkowanych na: dziennikarstwo, media, PR lub zarządzanie;
- Interesujesz się branżą PR i media relations (wcześniejsze doświadczenia w tych obszarach będą dodatkowym atutem);
- Jesteś osobą chętną do nauki, otwartą na feedback;
- Znasz język angielski w mowie i piśmie;
- Masz wysokie zdolności interpersonalne;
- Atutem będzie doświadczenie w organizacji konferencji prasowych, eventów, targów pracy.
Zadania
- Wsparcie w realizacji projektów komunikacji wewnętrznej, zewnętrznej i z obszaru Employer Brandingu i CSR;
- Profesjonalne wsparcie komunikacyjne dla projektów realizowanych w przedsiębiorstwie (m. in. otwarcia nowych sklepów);
- Przygotowywanie materiałów na potrzeby zewnętrznych kanałów komunikacyjnych (np. notatki prasowe, filmy);
- Współpracę z zewnętrznymi podwykonawcami w zakresie produkcji materiałów.
Oferta utraciła ważność.