Numer referencyjny
109233/2019

Office Manager - Clouds On Mars

Szczegóły

Oferta ważna do
2019-05-01
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Biuro i administracja
Rodzaj umowy/współpracy
Zlecenie
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Nie określono

Kontakt

Opiekun
Ermis Bratsis
Adres e-mail
ermis.bratsis@cloudsonmars.com
Telefon
796387383

Pracodawca

Clouds On Mars Sp. z o.o.
We are a startup founded by a group of experts who combine IT and business knowledge. We have many years of experience in Business Intelligence, Data Warehousing and Web Development projects. Clouds on Mars delivers services to companies from United States and Europe. We enable fact based, accurate and fast decision making by delivering the right insights to the right people at the right time. As an experienced and responsive business partner we resolve problems using data science and innovative BI tools.

Jesteśmy startup’em zajmującym się zaawansowaną analityką i wizualizacją danych. Rozwiązujemy problemy przy pomocy narzędzi BI i uwielbiamy dzielić się wiedzą z innymi. Organizujemy szkolenia Power BI, Power Apps i inne eventy w wielu miastach na świecie. W skrócie - prowadzimy bardzo aktywny tryb życia i dużo się u nas dzieje. Szukamy osoby, która potrafi odnaleźć się wśród wielu zadań i działać pod presją czasu – jednym słowem kogoś, kto zasiądzie za sterami naszego biura

Co znajdziesz na Marsie?

 Rozwój! – prowadzimy szkolenia i cotygodniowy knowledge sharing na których każdy chętnie się podzieli z tobą swoją wiedzą.
 Atrakcyjne wynagrodzenie – wszystko co robisz jest zauważane i docenianie
 Atmosferę – dużo się śmiejemy i rozmawiamy, chętnie sobie pomagamy, dzielimy się swoimi pasjami.

Wymagania

  • Dyspozycyjność 5 dni w tygodniu w pełnym wymiarze godzin
  • Swobodne posługiwanie się angielskim w mowie i piśmie
  • Pełna znajomość pakietu Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)

Zadania

  • Dbanie o porządek i zapasy w biurze
  • Przyjmowanie i nadawanie przesyłek
  • Zamawianie rzeczy do biura
  • Przyjmowanie gości
  • Organizacja podróży służbowych oraz ich rozliczanie
  • Nadzorowanie przepływu faktur
  • Prowadzenie wydatków
  • Wprowadzanie przelewów
  • Organizacja eventów wewnątrz i zewnątrz firmowych
  • Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z zewnętrznymi firmami oraz zawieranie umów
  • Komunikacja wewnątrz firmy
  • Organizacja potrzebnych rzeczy dla nowych pracowników
  • Wspieranie innych działów i pracowników
Oferta utraciła ważność.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.