Numer referencyjny
ARP1204
ARP1204
Asystent/ka ds. Rozwoju Produktu Reklamowego
Szczegóły
Oferta ważna do2019-05-15
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Marketing/Promocja/PR
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Nie określono
Kontakt
Opiekun Katarzyna Zgiep
Adres e-mail
staze@tvn.pl
Telefon
(22) 856 60 60
Pracodawca
TVN S.A.
TVN to telewizja i biznes. Nasza oferta pozwala na zdobycie doświadczenia w różnych kierunkach, zarówno w obszarze medialnym, jak i biznesowym. Odpowiadamy na potrzeby studentów i absolwentów większości kierunków studiów. Poszukujemy osób, które są proaktywne, odpowiedzialne, ambitne i nie boją się wyzwań. Liczymy na chęć rozwijania swoich umiejętności i poszerzania zdobytej wiedzy. Cenimy różnorodność i wysokie kompetencje komunikacyjne!
OFERUJEMY:
- pracę w międzynarodowym środowisku, w największej prywatnej grupie medialnej w Polsce, która jest częścią amerykańskiego koncernu mediowego Discovery
- zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo
- atrakcyjny pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna LuxMed, ubezpieczenie na życie Ergo Hestia, karta Sodexo (dofinansowanie posiłków), Karta Multisport
- szereg działań rozwojowych (szkolenia, dofinansowanie do języka angielskiego)
- możliwość działania w doświadczonym, zgranym zespole specjalistów
- przyjazną atmosferę pracy – TVN został wielokrotnie wyróżniony w konkursach na najlepszego pracodawcę w Polsce
Wymagania
- wykształcenie wyższe (bądź w trakcie studiów); doświadczenie w pracy (lub staż) w mediach bądź działach marketingu będzie dodatkowym atutem
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Power Point i Excel)
- dobra znajomość języka angielskiego (poziom min. B1)
- analityczne myślenie
- wielozadaniowość i umiejętność organizowania swojej pracy
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
- zaangażowanie
Zadania
- bieżący kontakt z kanałami tematycznymi należącymi do oferty Premium TV, w zakresie zdobywania informacji o planowanych produkcjach i ramówkach na kolejne sezony
- przekazywanie informacji dotyczących wspomnianych stacji do działu handlowego
- przygotowywanie prezentacji handlowych
- wsparcie Zespołu w analizach rynku reklamowego
- wsparcie merytoryczne sprzedaży produktów w ramach oferty Premium TV
- wsparcie Zespołu w planowaniu działań B2B wspierających stacje z portfolio Premium TV
- asystę przy tworzeniu nowych produktów reklamowych Premium TV
Oferta utraciła ważność.