Numer referencyjny
ARP1204

Asystent/ka ds. Rozwoju Produktu Reklamowego

Szczegóły

Oferta ważna do
2019-05-15
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Marketing/Promocja/PR
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Nie określono

Kontakt

Opiekun
Katarzyna Zgiep
Adres e-mail
staze@tvn.pl
Telefon
(22) 856 60 60

Pracodawca

TVN S.A.
TVN to telewizja i biznes. Nasza oferta pozwala na zdobycie doświadczenia w różnych kierunkach, zarówno w obszarze medialnym, jak i biznesowym. Odpowiadamy na potrzeby studentów i absolwentów większości kierunków studiów. Poszukujemy osób, które są proaktywne, odpowiedzialne, ambitne i nie boją się wyzwań. Liczymy na chęć rozwijania swoich umiejętności i poszerzania zdobytej wiedzy. Cenimy różnorodność i wysokie kompetencje komunikacyjne!

OFERUJEMY:

- pracę w międzynarodowym środowisku, w największej prywatnej grupie medialnej w Polsce, która jest częścią amerykańskiego koncernu mediowego Discovery

- zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo

- atrakcyjny pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna LuxMed, ubezpieczenie na życie Ergo Hestia, karta Sodexo (dofinansowanie posiłków), Karta Multisport

- szereg działań rozwojowych (szkolenia, dofinansowanie do języka angielskiego)

- możliwość działania w doświadczonym, zgranym zespole specjalistów

- przyjazną atmosferę pracy – TVN został wielokrotnie wyróżniony w konkursach na najlepszego pracodawcę w Polsce

Wymagania

  • wykształcenie wyższe (bądź w trakcie studiów); doświadczenie w pracy (lub staż) w mediach bądź działach marketingu będzie dodatkowym atutem
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Power Point i Excel)
  • dobra znajomość języka angielskiego (poziom min. B1)
  • analityczne myślenie
  • wielozadaniowość i umiejętność organizowania swojej pracy
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
  • zaangażowanie

Zadania

  • bieżący kontakt z kanałami tematycznymi należącymi do oferty Premium TV, w zakresie zdobywania informacji o planowanych produkcjach i ramówkach na kolejne sezony
  • przekazywanie informacji dotyczących wspomnianych stacji do działu handlowego
  • przygotowywanie prezentacji handlowych
  • wsparcie Zespołu w analizach rynku reklamowego
  • wsparcie merytoryczne sprzedaży produktów w ramach oferty Premium TV
  • wsparcie Zespołu w planowaniu działań B2B wspierających stacje z portfolio Premium TV
  • asystę przy tworzeniu nowych produktów reklamowych Premium TV
Oferta utraciła ważność.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.