Numer referencyjny
002

Team Assistant

Szczegóły

Oferta ważna do
2019-05-12
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Sprzedaż - handel detaliczny/sieci handlowe
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Nie określono

Kontakt

Opiekun
Marceli Branowski
Adres e-mail
marceli.branowski@kraftheinz.com
Telefon
+48 691 725 996

Pracodawca

HJ Heinz Polska Sp. z o.o.
The Kraft Heinz Company to globalna firma, której pyszne, pełne wartości odżywczych produkty trafiają do rodzin w ponad 200 krajach na całym świecie. W ponad 50 krajach zajmujemy pierwszą lub drugą pozycję na rynku w swoich kategoriach. Oferta naszej firmy to nie tylko najpopularniejszy na świecie ketchup Heinz, ale również marka Pudliszki, której wieloletnia tradycja zaowocowała mianem jednej z najbardziej ulubionych na polskim rynku.

• Obsługa recepcji, przyjmowanie oraz łączenie rozmów telefonicznych

• Obsługa firmowej skrzynki mailowej

• Obsługa wszelkiej korespondencji przychodzącej i wychodzącej, kontakt z firma kurierską i pocztą

• Tworzenie zamówień oraz administracja zatwierdzonych kosztów w systemie SRM/SAP

• Dbałość o ciągłość dostaw artykułów spożywczych oraz biurowych

• Sprawowanie pieczy nad sprawnym funkcjonowaniem sprzętów biurowych: automat do kawy , snakomat, zmywarka, automat do wody etc.

• Ścisła współpraca z dostawcami biura ( m. in zewn. firmą sprzątającą)

• Administracja miejscami parkingowych (wydawanie kart wjazdowych)

• Tworzenie rejestrów i zarządzanie umowami handlowymi

• Organizacja oraz przygotowanie eventów, konferencji oraz spotkań biznesowych

• Codzienne wsparcie pracy zarządu/ kadry zarządzającej



Oferujemy:
• Ciekawą pracę w firmie będącej światowym liderem branży spożywczej oferującej produkty znanych i lubianych marek Klientom na całym świecie
• Pracę w zespole profesjonalistów
• Różnorodne możliwości dalszego rozwoju wewnątrz innych działów firmy. 

Wymagania

  • • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
  • •1 rok doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą recepcji, asystenckim lub podobnym
  • • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • • Dobra znajomość obsługi komputera (MS Office)
  • • Proaktywność, zaangażowanie oraz pozytywne nastawienie
  • • Bardzo dobra organizacja pracy, sumienność, odpowiedzialność
  • • Umiejętność priorytetyzowania zadań

Zadania

  • • Obsługa recepcji
Oferta utraciła ważność.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.