Numer referencyjny
109209/2019

Asystent ds. Wsparcia Klienta z językiem szwedzkim

Szczegóły

Oferta ważna do
2019-04-23
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
IT - administracja/bezpieczeństwo
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
woj. lubelskie
Miasto
Lublin
Preferowane kierunki
Nie określono

Pracodawca

Capgemini
Capgemini is one of the world’s foremost providers of Consulting, Technology and Outsourcing services, enables its clients to transform and perform through technologies. Present in more than 40 countries, Capgemini employs over 120000 people worldwide. The Polish division of Capgemini employs more than 6000 people in Katowice, Krakow, Warsaw, Wroclaw, Poznań and Opole, and is growing fast.

Co oferujemy:

  • Praca w zgranym zespole i przyjaznej atmosferze
  • Ścieżka liderska i ekspercka
  • Premie, w tym także za polecanie kandydatów do pracy
  • Szeroka oferta szkoleń i dofinansowanie kursów
  • Dodatkowe ubezpieczenie na życie Bogaty pakiet dodatków (fitness, siłownia, kino itp.) wybierasz co chcesz
  • Imprezy integracyjne i wspólne świętowanie
  • Wolontariat pracowniczy i ciekawe projekty CSR
  • Równe szanse, technologie wspierające, racjonalne adaptacje
  • Prywatna opieka medyczna również dla Twojej rodziny
  • Parkingi dla rowerzystów i carpooling

Wymagania

  • Bardzo dobrą znajomość języka szwedzkiego
  • Nastawienie pro klienckie oraz umiejętność komunikacji
  • Podstawowe doświadczenie w zakresie obsługi Windows 7 i pakietu MS Office
  • Doświadczenie w zakresie obsługi klienta (jest mile widziane ale nie jest wymagane)
  • Umiejętność pracy z zespołem, nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz umiejętność efektywnego zarządzania zadaniami
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego

Zadania

  • Po szkoleniu wstępnym będziesz w stanie: Obsłużyć przychodzące połączenia telefoniczne/ e-maile od klientów dotyczące zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera
  • Analizować i rozwiązywać najczęstsze zapytania korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań
  • Dostarczyć wysokiej jakości standard obsługi klientów
  • Współpracować z zespołem specjalistów IT by poradzić sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami
Oferta utraciła ważność.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.