Numer referencyjny
APMO/Poznań

Assistant in Project Management Office with German

Szczegóły

Oferta ważna do
2019-04-22
Wysokość wynagrodzenia
4000-5000
Branża
Doradztwo/Konsulting
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
woj. wielkopolskie
Miasto
Poznań
Preferowane kierunki
Nie określono

Pracodawca

Pracodawca nie udostępnił wizytówki

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Assistant in Project Management Office with German

Miejsce pracy: Poznań


Do głównych zadań na tym stanowisku należy:

- Wsparcie działu w bieżącej pracy (przygotowywanie spotkań biznesowych, organizacja kalendarza, umawianie spotkań, dokonywanie rezerwacji hoteli oraz samolotów)

- Zarządzanie całą komunikacją, w tym odpowiadanie na korespondencję

- Koordynacja konferencji i wydarzeń, planowanie i wsparcie w realizacji dużych projektów

- Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia konsultantom, najlepszego wsparcia w ich codziennej pracy


Wymagania:

- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (C1)

- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (C1)

- 3-5 lat doświadczenia jako asystent administracyjny w środowisku międzynarodowym lub współpracując z kierownictwem wyższego szczebla

- Umiejętności organizacyjne

- Kultura osobista, dyplomacja

- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne

- Dbałość o szczegóły, wysoka jakość pracy


Klient oferuje:

- Umowę o pracę

- Bogaty pakiet benefitów: Multisport, Medicover, dodatki na lunch, upominki, vouchery

- Dla osób spoza Poznania atrakcyjny pakiet relokacyjny

- Pracę w atrakcyjnej lokalizacji, w międzynarodowym środowisku

- Możliwość awansów pionowych i poziomych

- Bardzo wysoki profesjonalizm, dbałość o pracownika, wysokie standardy wdrożeń i szkoleń

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (C1)
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (C1)

Zadania

  • Wsparcie działu w bieżącej pracy (przygotowywanie spotkań biznesowych, organizacja kalendarza, umawianie spotkań, dokonywanie rezerwacji hoteli oraz samolotów)
  • Zarządzanie całą komunikacją, w tym odpowiadanie na korespondencję
  • Koordynacja konferencji i wydarzeń, planowanie i wsparcie w realizacji dużych projektów
  • Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia konsultantom, najlepszego wsparcia w ich codziennej pracy
Oferta utraciła ważność.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.