Numer referencyjny
106849

(Junior) Logistics / Order Handling Specialist with Norwegian

Szczegóły

Oferta ważna do
2019-04-25
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Logistyka i transport
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Nie określono

Kontakt

Opiekun
Kinga Rukat
Adres e-mail
kinga.rukat@siemens.com
Telefon
+48 22 870 90 00

Pracodawca

Siemens Sp. z o.o.
Siemens, potęga w dziedzinie elektroniki i elektrotechniki, działa w ponad 190 krajach. Oferuje szeroki wybór pionierskich produktów zapewniających wydajność w energetyce, produktywność w przemyśle, dostępność opieki zdrowotnej i inteligentnej infrastruktury – z dużym naciskiem na ochronę środowiska. Aby odpowiedzieć na najtrudniejsze wyzwania współczesnego świata, potrzebujemy otwartych, ciekawych ludzi, którzy nie boją się pytać. Tak, jak to robi 405 000 pracowników Siemensa na świecie. I może tak jak Ty.

We are currently looking for Norwegian-speaking Logistics (Order Handling) Specialist to join our international order management / logistics centre in one of our Divisions (B2B model). The successful candidate will be primarily responsible for customer order processing (products and systems), some logistics activities and taking part in shaping of a shared services delivery model dedicated to the European countries.

We offer:

  • Employment in an international organization who is a world leader in its sector and has a stable market position;
  • A chance for professional development; Work in an international, diverse environment where English is the main language of communication;
  • Office location – far from "Mordor", with quick and convenient public transport (10-minute walk from Warszawa Wschodnia train station), near Soho Factory and Neon Museum;
  • Additional (paid) holidays;
  • Competitive salary and social benefits such as:    
    -private medical care
    -life insurance
    -sports card
    -subsidized meals
    -…and a lot more!

    How do I apply: https://jobs.siemens-info.com/jobs/106849?lang=en-gb&previousLocale=pl-PL

Wymagania

  • Advanced written and verbal communication in Norwegian and English is a must;
  • Around 2 years of experience in order processing, logistics, customer service (gained preferably in the technical sector, SSC/BPO);
  • Knowledge of ERP software (preferably SAP) and/or educational background in logistics would be an asset;
  • Ability to work in a team;
  • Good communication and customer service skills;
  • Open-mindedness and constructive attitude to performed tasks.

Zadania

  • Processing orders in the system based on the input from customers and salesmen;
  • Organization of deliveries and material flow within the company in line with relevant regulations;
  • Cooperation with suppliers, shipping companies and customs agencies;
  • Monitoring delivery timetables;
  • Close cooperation with warehouses and overseeing articles flow as well as stock levels;
  • Controlling circulation of documents, verifying their correctness and monitoring shipping documents;
  • Actively proposing process optimizations;
  • Close cooperation with various internal departments (around the world).
Oferta utraciła ważność.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.