Numer referencyjny
KKKO2111
KKKO2111
Młodszy Konsultant ds. Koordynacji Kampanii Online
Szczegóły
Oferta ważna do2019-02-21
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Marketing/Promocja/PR
Rodzaj umowy/współpracy
Zlecenie
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Nie określono
Pracodawca
TVN S.A.
TVN to telewizja i biznes. Nasza oferta pozwala na zdobycie doświadczenia w różnych kierunkach, zarówno w obszarze medialnym, jak i biznesowym. Odpowiadamy na potrzeby studentów i absolwentów większości kierunków studiów. Poszukujemy osób, które są proaktywne, odpowiedzialne, ambitne i nie boją się wyzwań. Liczymy na chęć rozwijania swoich umiejętności i poszerzania zdobytej wiedzy. Cenimy różnorodność i wysokie kompetencje komunikacyjne!
Oferujemy:
- współpracę z największą prywatną grupą medialną w Polsce w ramach umowy zlecenia
- możliwość działania w doświadczonym, zgranym zespole specjalistów, otwartych na dzielenie się wiedzą
- możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach prywatnej opieki medycznej oraz karty Multisport
- dodatek w postaci dofinansowania do posiłków (karta Sodexo)
- wyjątkową kulturę organizacyjną, która ceni różnorodność i otwartość przyjazną atmosferę pracy – TVN został wielokrotnie wyróżniony w konkursach na najlepszego pracodawcę w Polsce
Prosimy bezpośrednio aplikować na stronie: http://kariera.tvn.pl/praca-w-tvn-praktyki/mlodszy-konsultant-ds-koordynacji-kampanii-online,15131.html
Wymagania
- podstawowej znajomości rynku mediów, z naciskiem na rynek reklamy online
- podstawowej znajomości budowy stron internetowych (dobra znajomość HTML, Javascript, Actionscript będzie dodatkowym atutem)
- podstawowej wiedzy na temat obszaru reklamy programatycznej
- dobrej znajomości pakietu MS Office (w szczególności programu Excel)
- dokładności, skrupulatności, sumienności, orientacji na szczegóły i bardzo dobrej organizacji pracy własnej samodzielności, ambicji i kreatywności w działaniu
- doskonałych umiejętności komunikacyjnych
- dobrej znajomości języka angielskiego (poziom min. B2)
- zainteresowania nowymi technologiami, szczególnie pod kątem innowacyjnych rozwiązań internetowych
Zadania
- obsługę adserverów w zakresie uruchamiania zleconych kampanii reklamowych
- współpracę z Działem Sprzedaży w zakresie zebrania i kolaudacji materiałów potrzebnych do realizacji nadchodzących kampanii online
- współpracę z działem IT w zakresie weryfikacji kodów i parametrów reklamowych na stronach www
- kontrolę zgodności materiałów reklamowych ze specyfikacją techniczną
- kontrolę i analizę emisji
- raportowanie oraz przygotowywanie statystyk po zakończeniu kampanii online
Oferta utraciła ważność.