Numer referencyjny
KKKO2111

Młodszy Konsultant ds. Koordynacji Kampanii Online

Szczegóły

Oferta ważna do
2019-02-21
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Marketing/Promocja/PR
Rodzaj umowy/współpracy
Zlecenie
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Nie określono

Pracodawca

TVN S.A.
TVN to telewizja i biznes. Nasza oferta pozwala na zdobycie doświadczenia w różnych kierunkach, zarówno w obszarze medialnym, jak i biznesowym. Odpowiadamy na potrzeby studentów i absolwentów większości kierunków studiów. Poszukujemy osób, które są proaktywne, odpowiedzialne, ambitne i nie boją się wyzwań. Liczymy na chęć rozwijania swoich umiejętności i poszerzania zdobytej wiedzy. Cenimy różnorodność i wysokie kompetencje komunikacyjne!

Oferujemy:

- współpracę z największą prywatną grupą medialną w Polsce w ramach umowy zlecenia

- możliwość działania w doświadczonym, zgranym zespole specjalistów, otwartych na dzielenie się wiedzą

- możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach prywatnej opieki medycznej oraz karty Multisport
- dodatek w postaci dofinansowania do posiłków (karta Sodexo)

- wyjątkową kulturę organizacyjną, która ceni różnorodność i otwartość przyjazną atmosferę pracy – TVN został wielokrotnie wyróżniony w konkursach na najlepszego pracodawcę w Polsce



Prosimy bezpośrednio aplikować na stronie: http://kariera.tvn.pl/praca-w-tvn-praktyki/mlodszy-konsultant-ds-koordynacji-kampanii-online,15131.html 

Wymagania

  • podstawowej znajomości rynku mediów, z naciskiem na rynek reklamy online
  • podstawowej znajomości budowy stron internetowych (dobra znajomość HTML, Javascript, Actionscript będzie dodatkowym atutem)
  • podstawowej wiedzy na temat obszaru reklamy programatycznej
  • dobrej znajomości pakietu MS Office (w szczególności programu Excel)
  • dokładności, skrupulatności, sumienności, orientacji na szczegóły i bardzo dobrej organizacji pracy własnej samodzielności, ambicji i kreatywności w działaniu
  • doskonałych umiejętności komunikacyjnych
  • dobrej znajomości języka angielskiego (poziom min. B2)
  • zainteresowania nowymi technologiami, szczególnie pod kątem innowacyjnych rozwiązań internetowych

Zadania

  • obsługę adserverów w zakresie uruchamiania zleconych kampanii reklamowych
  • współpracę z Działem Sprzedaży w zakresie zebrania i kolaudacji materiałów potrzebnych do realizacji nadchodzących kampanii online
  • współpracę z działem IT w zakresie weryfikacji kodów i parametrów reklamowych na stronach www
  • kontrolę zgodności materiałów reklamowych ze specyfikacją techniczną
  • kontrolę i analizę emisji
  • raportowanie oraz przygotowywanie statystyk po zakończeniu kampanii online
Oferta utraciła ważność.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.