Numer referencyjny
1-26-52572

Business Support Specialist with English

Szczegóły

Oferta ważna do
2019-02-20
Wysokość wynagrodzenia
5500-6000
Branża
Doradztwo/Konsulting
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Akademia mediatora,Akademia Rozwoju Umiejętności Trenerskich,Akademia Trenerów Biznesu,Business English,Filologia,Filologia (filologia angielska),Filologia Angielska,Filologia Angielska 4-letnia,Filologia Angielska 4-letnia łączona,Filologia Angielska z Kolegium Językowym,Filologia angielska z rozszerzonym językiem chińskim,Filologia angielska z rozszerzonym językiem hiszpańskim,Filologia angielska z rozszerzonym językiem niemieckim,Filologia angielska z rozszerzonym językiem włoskim,Komunikacja i media,Kulturoznawstwo,Management,Negocjacje i Mediacje,Negocjacje i mediacje w organizacjach i biznesie,Psychologia Społeczna,Psychologia społeczna w praktyce,Psychologia sprzedaży i marketingu,Psychologia sprzedaży i marketingu. Akademia firmy ATLAS i SWPS,Public Relations,Zarządzanie i przywództwo,Zarządzanie innowacją,Zarządzanie innowacją (Design Management),Zarządzanie innowacją- import

Kontakt

Opiekun
Elżbieta Jasionowska
Adres e-mail
elzbieta.jasionowska@grafton.pl
Telefon
+48 22 654 46 46

Pracodawca

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Grafton Recruitment to jedna z największych w Europie firm rekrutacyjnych z ponad 30-letnim doświadczeniem w branży i 35 biurami w 4 krajach: Polska, Słowacja, Czechy, Węgry. Od jesieni 2018 roku jest częścią Gi Group, międzynarodowej korporacji o włoskich korzeniach, należącej do czołówki światowych liderów branży rozwiązań rekrutacyjnych, z biurami w ponad 50 krajach w Europie, Azji, Afryce i Ameryce.

Dla naszego klienta, światowego lidera w dziedzinie badań rynku, poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. wsparcia klientów biznesowych

Wymagania

  • - Biegła znajomość języka angielskiego (C1)
  • - Doświadczenie w pracy z klientami korporacyjnymi lub w środowisku operacyjnym
  • - Dobre umiejętności komunikacyjne
  • - Zorientowanie na klienta
  • - Gotowość na liczne szkolenia i uczenie się nowych rzeczy
  • - Znajomość MS Excel lub Google Sheets

Zadania

  • - Zapewnienie odpowiedniego wsparcia operacyjnego klientom biznesowym
  • - Utrzymanie bieżącego kontaktu z klientami (komunikacja mailowa i telefoniczna)
  • - Zapewnienie wysokiej jakości i poprawności danych i raportów dostarczanych dla klientów
  • - Budowanie oraz dbanie o pozytywne relacje z klientami oraz zespołami operacyjnymi wewnątrz firmy
Oferta utraciła ważność.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.