Numer referencyjny
84584

Trainee in Logistics and Customer Service Team

Szczegóły

Oferta ważna do
2019-02-20
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Logistyka i transport
Rodzaj umowy/współpracy
Praktyka
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Business English,Development Cooperation Policy and Management,Europeistyka,Filologia,Filologia (filologia angielska),Filologia (skandynawistyka),Filologia Angielska,Filologia Angielska 4-letnia,Filologia Angielska 4-letnia łączona,Filologia Angielska z Kolegium Językowym,Filologia angielska z rozszerzonym językiem chińskim,Filologia angielska z rozszerzonym językiem hiszpańskim,Filologia angielska z rozszerzonym językiem niemieckim,Filologia angielska z rozszerzonym językiem włoskim,Filologia Skandynawska,International Business Management,International Business Relations,Management,Master Class of Management - psychologia działań menadżerskich,Negocjacje i Mediacje,Negocjacje i mediacje w organizacjach i biznesie,Projektowanie usług,Psychologia sprzedaży i marketingu,Psychologia transportu,Psychologia Transportu oraz Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego,Psychologia transportu z elementami psychodiagnostyki (dla magistrów psychologii)-import,Psychologia w biznesie,Psychologia zarządzania projektami,Psychologia, stu

Kontakt

Opiekun
Kinga Rukat
Adres e-mail
monika.fenik.ext@siemens.com
Telefon
734156898

Pracodawca

Siemens Sp. z o.o.
Siemens, potęga w dziedzinie elektroniki i elektrotechniki, działa w ponad 190 krajach. Oferuje szeroki wybór pionierskich produktów zapewniających wydajność w energetyce, produktywność w przemyśle, dostępność opieki zdrowotnej i inteligentnej infrastruktury – z dużym naciskiem na ochronę środowiska. Aby odpowiedzieć na najtrudniejsze wyzwania współczesnego świata, potrzebujemy otwartych, ciekawych ludzi, którzy nie boją się pytać. Tak, jak to robi 405 000 pracowników Siemensa na świecie. I może tak jak Ty.

Would you like to gain first professional experiences in an international, prestigious company? Do you speak English or maybe other European language? Do you consider yourself as detail-oriented person, who also enjoys working as part of the team?

If the answer is yes, we invite you to apply for 6-month traineeship in our international Order Handling Services Centre in Warsaw. Supporting our teams, you will have opportunity to work in multicultural environment and cooperate with experienced specialists in areas of order processing, logistics and administration.

Wymagania

  • Be a student of Bachelor or Master Studies – business administration, language studies, logistics, economics or others;
  • Advanced written and verbal communication in English is a must;
  • Knowledge of any other European language will be a plus;
  • Accuracy and attention to details;
  • Motivation to develop in logistics / customer service area;
  • Availability to work at least 25 hours per week for at least 6 months;
  • Ability to work in a team; Excellent communication and customer service skills;
  • Open-mindedness and constructive attitude to performed tasks;
  • Previous experience or education in customer service or logistics will be an advantage.

Zadania

  • Supporting Order Managers/Specialists in the administrative duties;
  • Processing orders in the system (SAP) based on the input from customers and salesmen;
  • Preparing reports in the system;
  • Close cooperation with various internal departments;
  • In the further stage: Actively proposing process optimizations, supporting LEAN projects.
Oferta utraciła ważność.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.