Numer referencyjny
108844/2018

French Speaking Customer Service Representative

Szczegóły

Oferta ważna do
2019-02-20
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Finanse i księgowość
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Nie określono

Pracodawca

X-Trade Brokers
XTB to przede wszystkim innowacyjność i ciągły rozwój. Tworzymy największą firmę FinTech w Polsce, specjalizujacą się w obrocie pozagiełdowymi, pochodnymi instrumentami finansowymi. Działamy na ponad 10 rynkach min. w Europie i Ameryce Południowej. Globalnie zatrudniamy ponad 400 osób. Stawiamy na rozwój naszych pracowników, dlatego XTB jest najlepszym miejscem, aby zdobyć doświadczenie i rozwijać nabyte umiejętności. Nasza innowacyjna działalność, produkty i technologie są doceniane przez inwestorów i rynek. W tym roku zdobyliśmy już 4 nagrody przyznawane podczas największej branżowej konferencji 'Invest Cuffs' - Polish Forex Broker of the Year, Product of the Year, Polish CFD Broker of the Year, Marketing Campaign of the Year.

French Speaking Customer Service Representative

Job description:

  • monitoring customer accounts
  • providing best quality customer service for French speaking clients
  • practical application of AML rules
  • resolving issues in a timely manner and ensure high levels of customer satisfaction
  • providing explanations in relation to customer complaints and queries
  • working with the CRM system
  • analysis of trading accounts and financial transactions
  • complying with all appropriate policies, procedures, safety rules and regulations
  • cooperating with internal/external departments and branches


Requirements:

  • French language - native or proficiency level required
  • strong customer service skills, communication and interpersonal skills
  • previous experience in a customer service role desirable
  • background in economics would be an advantage
  • strong willingness to gain knowledge about financial markets
  • very good knowledge of English
  • responsibility and ability to multitask, prioritize and close tasks quickly, meet deadlines
  • positive attitude & self-motivated
  • stress-resistant


We offer:

  • full-time or part-time employment agreement
  • Very good atmosphere in a dynamic and creative international team
  • Extensive system of trainings
  • Possibility of developing inside the company’s structures
  • Multisport card and private healthcare system
  • Work in an internationally known company with a well-recognized brand


APPLY: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=672d1b9b9df94bd1a6004ae1ddcf8af7


Wymagania

  • french language - native or proficiency level required

Zadania

  • providing best quality customer service for French speaking clients
Oferta utraciła ważność.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.