Numer referencyjny
108817/2018

Pre Sales

Co w zamian?

  • wynagrodzenie na zasadzie podstawa + premia,
  • praca wśród doświadczonych kolegów, od których można się sporo nauczyć,
  • łatwy dojazd komunikacją miejską,
  • luźna atmosferę w firmie,
  • spotkania integracyjne

Wymagania

  • posiadanie pierwszego doświadczenia w dziale obsługi klienta/ reklamacji/call center
  • znajomość angielskiego w stopniu komunikatywnym - B2
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktu i budowaniu relacji
  • dyspozycyjność od poniedziałku do piątku

Zadania

  • prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami przychodzącymi
  • weryfikacja potrzeb klientów
  • przekazywanie klientów do działu sprzedaży
Instream
InStream Sp. z o.o. Jako Grupa InStream tworzymy zespół doświadczonych profesjonalistów z wielką pasją podchodzących do swojej pracy. Jesteśmy producentem autorskiego systemu InStream CRM dla biznesu oraz twórcami unikatowych metod generowania leadów oraz praktyk dobrej sprzedaży. Działamy na rynku polskim i za granicą.

Szczegóły

Oferta ważna do
2018-12-29
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Call center/Obsługa klienta
Rodzaj umowy/współpracy
Zlecenie
Region
woj. wielkopolskie
Miasto
Poznań
Preferowane kierunki
Nie określono
Zaloguj się, aby odpowiedzieć.
Kliknij tutaj, aby przejść do formularza logowania
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.