Numer referencyjny
108813/2018

Customer Service Representatives with Nordic language

Szczegóły

Oferta ważna do
2018-12-26
Wysokość wynagrodzenia
7500
Branża
Call center/Obsługa klienta
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Nie określono

Kontakt

Opiekun
Dział Rekrutacji
Adres e-mail
jobs@pl.teleperformance.com
Telefon
+48 22 468 70 00

Pracodawca

Teleperformance Polska sp. z o.o.
Jesteśmy światowym liderem w outsourcingu usług Contact Center. Od 1978 roku na świecie a od 1997 roku także w Polsce, dostarczamy naszym partnerom najwyższą jakość w wielokanałowej obsłudze Klienta. Pracujemy z ludźmi i dla ludzi, oferując pasję i zaangażowanie na każdym etapie interakcji z Klientem.

We want our people to be inspired, and motivated, we want them to feel proud to belong to our team. We help them to build their professional careers.

Teleperformance Poland is currently looking for

Customer Service Representatives with Nordic language

Location: Warsaw

who will support Microsoft clients – users of Windows/MS office software.

If you know how to shape customer experience handling questions and concerns with passion, professionalism and kindness this job offer is for you!

 

What we have to offer:

·         Full time job contract;

·         Competitive salary: 7000-9000 pln gross;

·         Stable work schedule – 09:00-17:00 or 10:00-18:00 from Monday to Friday;

·         High class and modern office located in Wołoska 24 building;

·         Multicultural work environment and mixed age teams;

·         Benefits package – private health care, sport card, group life insurance;

You will take care of:

·         Answering customer requests or inquiries concerning Windows/MS Office software;

·         Providing customers via phone or chat with innovative solutions to meet their needs;

·         Delivering first-class customer experience;

·         Creating a positive impression of the support team;

Requirements:

·         Excellent Swedish/Finnish/Danish or Norwegian written and spoken language skills are a must;

·         Good knowledge of English;

·         Elementary knowledge of Computing devices like Laptops, PCs, Smart Phones, Tablets, etc.;

·         Expertise in Windows OS;

Teleperformance is a worldwide leader in outsourced omnichannel customer experience management. We connects the biggest and most respected brands on the planet with their customers by providing  customer care, technical support, customer acquisition, digital solutions, analytics, back-office and other specialized services to ensure consistently positive customer interactions. We are a team of 223,000 passionate people working in 350 sites providing outstanding customer experience from 76 countries in 265 different languages and dialects.

Wymagania

  • Customer Service

Zadania

  • Answering customer requests
Oferta utraciła ważność.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.