Numer referencyjny
108812/2018
108812/2018
Koordynator ds. Administracyjno – Handlowych
Szczegóły
Oferta ważna do2018-12-17
Wysokość wynagrodzenia
Nie określono
Branża
Sprzedaż - handel detaliczny/sieci handlowe
Rodzaj umowy/współpracy
Umowa o pracę
Region
woj. mazowieckie
Miasto
Warszawa
Preferowane kierunki
Filologia
Kontakt
Opiekun Aleksandra Dudek
Adres e-mail
rekrutacja@exco.pl
Telefon
+48 22 8476117
Pracodawca
Exco A2A
Jesteśmy polską filią Grupy EXCO (www.exco.fr), francuskiej sieci niezależnych biur działających w zakresie audytu, ekspertyz księgowych oraz doradztwa.
Spółka EXCO A2A Polska działa na polskim rynku od 1999 roku i posiada aktualnie 7 biur: w Warszawie (2), Krakowie, Radomiu, Gdańsku, Wrocławiu oraz Poznaniu. Zdobyliśmy przez te lata doskonałą znajomość polskiego rynku.
Jesteśmy także członkiem międzynarodowej sieci KRESTON INTERNATIONAL (www.kreston.com) zrzeszającej ponad 740 biur, obecnych w 108 krajach.
Naszą ofertę kierujemy do małych i średnich przedsiębiorstw, jak również do większych grup, z różnych sektorów działalności (dystrybucja, handel wielkopowierzchniowy, franczyza, import-eksport, produkcja, usługi, itd.). Nasz 100 osobowy zespół złożony z dynamicznych osób, komunikujących się w kilku językach, zapewnia usługi wysokiej jakości.
Obecnie dla naszego klienta – Firmy wyspecjalizowanej w zabezpieczeniach drzwi i okien, poszukujemy osobę na stanowisko:
Koordynator ds. Administracyjno – Handlowych;
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Samodzielne prowadzenie spraw administracji i organizacji biurowej;
- Dbanie o dobry wizerunek firmy oraz godna jej reprezentacja;
- Organizowanie i przygotowywanie dokumentacji firmowej;
- Prowadzenie kalendarza spotkań z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi firmy;
- Prowadzenie dokumentacji związanej ze wsparciem sprzedaży (m.in. wystawianie faktur);
- Opracowywanie zestawień i raportów na potrzeby Działu Handlowego;
- Budowanie pozytywnego kontaktu z klientami oraz pracownikami firmy;
- Kontakt z biurem rachunkowym;
Od kandydatów oczekujemy:
- Dobrej znajomości języka angielskiego;
- Komunikatywnej znajomości języka rosyjskiego;
- Doświadczenia na podobnym stanowisku;
- Dobrej znajomość pakietu MS Office;
- Dobrej organizacji pracy;
- Umiejętności pracy z ludźmi i pod presją czasu;
- Zaangażowania, odpowiedzialności oraz skrupulatności;
- Wysokich zdolności interpersonalnych;
- Wysokiego poziomu etyki zawodowej.
W zamian oferujemy:
- Stabilną i ciekawą pracę w międzynarodowym i profesjonalnym środowisku,
- Pracę w przyjaznej atmosferze w zespole nastawionym na współpracę,
- Możliwość wykorzystywania języka obcego poprzez kontakty z klientami w języku angielskim lub rosyjskim;
Mile widziane będzie:
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów międzyludzkich;
- Inicjatywa i przygotowanie do pracy wielozadaniowej.
Wymagania
- • Dobrej znajomości języka angielskiego; • Komunikatywnej znajomości języka rosyjskiego; • Doświadczenia na podobnym stanowisku; • Dobrej znajomość pakietu MS Office; • Dobrej organizacji pracy; • Umiejętności pracy z ludźmi i pod presją czasu; • Zaangażowania, odpowiedzialności oraz skrupulatności; • Wysokich zdolności interpersonalnych; • Wysokiego poziomu etyki zawodowej.
Zadania
- • Samodzielne prowadzenie spraw administracji i organizacji biurowej; • Dbanie o dobry wizerunek firmy oraz godna jej reprezentacja; • Organizowanie i przygotowywanie dokumentacji firmowej; • Prowadzenie kalendarza spotkań z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi firmy; • Prowadzenie dokumentacji związanej ze wsparciem sprzedaży (m.in. wystawianie faktur); • Opracowywanie zestawień i raportów na potrzeby Działu Handlowego; • Budowanie pozytywnego kontaktu z klientami oraz pracownikami firmy; • Kontakt z biurem rachunkowym;
Oferta utraciła ważność.